14.09.2009

Unde-i cheia ?Unde-s banii?

Am plecat azi la serviciu cu un zambet laaarg pe fatza gandidu-ma k azi e zi de salariu!
Colegii mei au plecat mai devreme si m-am trezit ca in toata firma am ramas doar eu si o colega...
Alexandra: tu ai cheie?
Eu:nu,am crezut ca ai tu!
Alexandra: nici eu nu am...dar o sun pe Beatrice ,are ea cheie...
Beatrice a noastra ne-a spus ca nu poate sa vina pana la firma pt. ca este departe...(deja ma gandeam ca dorm la firma in seara asta)
Si dupa telefoane peste telefoane imi vine GENIALA idee sa ma duc la paznicul cladirii...poate are el o cheie...
Doamne ca tare desteapta mai sunt!! Omul avea cheie dar era sigilata si ii era frica de ''sef''..nu vroia probleme...dupa lungi negocieri l-am convins:)
Buuunn...ies pe usa cu directia bancomat sa-mi scot banii.... La bancomat 3barbati in jurul lui isi dadeau cu parerea cum se scot banii... Au frecat un amarat de card vreo 15 min. dupa care pleaca fericiti! Deja rabdarea mea era la limita ... Imping furioasa cardul,introduc o suma ...si ....surpriza!FONDURI INSUFICIENTE!!! wtf?imposibil... Verific cati bani am pe el...si constat ca salariul mi-a fost virat dar lipsea un 0(zero)!! Maine ma duc sa lamuresc treaba...o fi fost o greseala sau sefa mea pt ca este din Slovenia nu este obisnuita cu leii noi:D
Ce ti-e si cu sistemul asta....

4 comentarii: