04.09.2009

O zi grea...

Cu toate ca ma gandesc la ziua de vineri inca de la inceputul saptamanii si o astept cu nerabdare se dovedeste ca vinerea,atat de mult asteptata este cea mai proasta zi..M-am trezit tarziu tocmai azi cand trebuia sa ajung la fix la serviciu pt o ''sedinta foto''(trebia sa facem niste poze de grup),si bine zice vorba aceea''graba strica treaba''.

CUM SA AI O ZI PROASTA IN 10 PASI:

1.Am facut un dush pe fuga

2Mi-am pus o fusta si o bluza pe mine dar surpriza!fusta nu era calcata...o calc si incep sa ma

machiez

3.Imi bag rimelul in ochi si incep sa lacrimez asa k fug la baie sa ma spal si refac machiajul

4.Parul nu sta sub nici o forma..dar trecem peste si in sfarsit plec!!!

5.La piata romana ma opreste un tip si imi cere 2 secunde...spune ca am ochii frumosi ,dantura perfecta,si ar vrea sa merg cu el sa imi las datele pentru o posibila reclama la rimel, pasta de dinti sau cine stie ce alte reclame...il refuz politicos dar tipul tot insista..abia am scapat de el...

6. AJUNG LA TIMP LA SERVICIU!!!

7.Incepe sedinta...discutii contradictorii...teorii...in fine ..nu ma gandeam decat ca vreau sa ajung acasa.

8.Se termina programul...dar am fost nevoita sa mai raman...

9.In sfarsit plec!!

10.Ajung acasa....sunt fericita!!! si totusi primesc un telefon de la un prieten care vroia sa ne vedem dupa ce ies de la serviciu...dar ghinion!eram deja acasa si nu mai ies nici sa-mi dai bani

6 comentarii:

  1. pfoa, ce rea ai fost in finalul postului :)
    si cand te gandesti ca altii, adica subsemnatul, merge la munca sambata si duminica ... ce viata pe unii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mey eu te cun destul de bn asa si nu cred ca ai nevoie de machiaj ( asta ca sa nu iti scoti ochii :)) ) ...parerea mea ar fii sa raresti chestia cu machiajul pt ca u ai o fatza si niste ochii cu care topesti lucrurile din picioare ...parerea mea ca naturaletzea ta te va face sa fii si mai frumoasa ...

    Si cu chestia cu munca ...ce sa zic stiu doar ca ai program de sefa, multi ar vrea un asa program :P... poate ai avut si u o zi m-ai proasta, cu totii le avem :P ...te pupik & take care :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. oricine de oriunde06.09.2009, 13:23

    Si dupa cum ti-am zis "acuma compun"...faza trista e ca iti scriu de la munca, n-am trecut inca de primul pas, n-am nevoie de fusta si rimel, dar ca sa trec la subiect crede-ma ca se poate mult mai rau; o sa-ti povestesc pe scurt ce-am patit recent, dupa o petrecere nebuna, m-a trezit la 10( la 8 trebuia sa fiu la munca) apelul sefei mele...io in mahmureala mea m-am abtinut sa n-o injur pentru deranj...Asa...mergand linistit cu 120 la ora pe contrasens pe Vacaresti m-a oprit un nenea politai...ce crezi?...1 luna permisul suspendat. Mergem inainte nu? un sut in cur e un pas inainte, ce prost o fi scos asta?...k sa aflu ca-mi taie si din salariu 10 la suta pentru intarziere....Asa k draguta, se poate mult mai rau, timp e destul pentru toate

    RăspundețiȘtergere
  4. ziu de azi a fst grea ca ultime zile, am trecut jumate de ziua invatand, mancand :))) si cam atat si neste lucrurile personal care nu l-am realizat. asta a fst ziua de azi ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) foarte dragut felipe! am inteles ce ai vrut sa zici

    Felipe este din Angola dar face progrese!

    RăspundețiȘtergere