06.09.2009

FRANTA-ROMANIA :1-1

Un meci bun daca ne gandim la jucatorii pe care i-a ales Razvan...jucatori tineri care au avut 2-3 meciuri impreuna...(mara,max nicu,ghioane.... care dupa parerea mea puteau fi inlocuiti cu nicolita,cristea,stancu,marius niculae..) si poate rezultatul era altul.
Franta a dominat clar in prima repriza dar Coman a fost la inaltime.
In min. 27 Gignac suteaza din 6 m. dar Coman respinge incredibil de pe linia portii!!
Aproape de terminarea primei reprize Surdu reuseste performanta sa trimita pe langa poarta dupa ce Marica il dribleaza superb pe Evra in partea dreapta, patrunde in careu si centreaza la Surdu care trimite la o palma de poarta lui Lloris !!!
In repriza a 2-a nici nu au intrat bine pe teren si Henry inscrie dupa o recentrare a lui Gallas.
1-0 Franta!
In minutul 56 Escude incearca sa respinga o centrare a lui Apostol dar trimite mingia in propria poarta
Franta -Romania 1-1!

3 comentarii:

  1. Surdu a fost pe dinafara si stii prea bine asta :d.. .plus ... franta a fost calare pe noi:d, coman ne-a scos si escude cred ca s-a gandit la var'su tenismanu cand a dat mingea aia in poarta. Parerea mea e ca la nationala au fost jucatorii cei mai potriviti.. iti scriu roman :))... deci... Nicolita e atlet. am jucat contra lui si nu stie fotbal stie doar sa alerge ( asta face si calu vroba unui amic). Cristea care adrian sau andrei ? .Adrian are o problema cu femeile...Andrei da ar fi fost bun dar poate si o schimbare bucur surdu ar fi fost binevenita la pauza. marius niculae si ma opresc... ar fi bine sa si faca treaba si mai ciocu mic asta il strica. la razvan nu se merge pe pile ( exemplu roman aseara) si el cred ca e prea gentleman pentru fotbalu nostru ( de ce oare nu se intoarce nea mircea in romania? )...
    te am salutat

    RăspundețiȘtergere
  2. "XSS" zice : (Buna, Natalitzo ! :) ) Am plecat inca de dimineata cu gandu' ca oricat de roman, oricat de patriot as fi, nu pot sa ma mint printr-un optimism de grad maxim, respectiv, sa ma gandesc ca "mama ce meci o sa fie, de-abia astept sa-i batem pe francezi" . Plus ca, in aceeasi seara, in Bucuresti, ajungea sa presteze live, una din preferatele mele : GUANO APES (manca'i-as stilu' ei de nebuna, Sandra Nasic - google). Nu puteam sa ratez nici pentru potu' de la loterie, daramite pentru un meci la care era bucurie nationala sa scapam decat cu 1-0 ... Fratilor, nu stiu cati dintre voi ati fost la concertu' cu pricina, cati ascultati asa ceva ... dar a dat peste cap toate asteptarile ; concertu' anului l-as cataloga ! Colac peste pupaza, se termina concertu', si usor pe Chei, mergeam spre lic. Lazar, unde-mi lasasem masina. In drum, o terasa .. cu tv ... oameni, bere, societate frate. Bag un ochi, si usor mai mult "salut, cat e scoru' ? minutu' ? " .. "1-1 ! Cam 70-75 .. " Sa-mi dau palme. Zic, "eroare :-?? " . " Cine-a dat golurile ?" ... -" Autogol si Henry" . Mi-a trecut :)) M-am gandit ca n-o sa lase francezu' treaba neterminata ... si ca e doar un foc de paie ... si usor, la pas, mi-am urmat calea spre masina. Sui-te-n masina ... si du-te pe Motoare. Am sorbit cate una, alta ... o vorba, o caterinca, intre prieteni si prietene, ca la cercu' de matematica "tie cat ti-a dat coaie la 2 ?" -"bai, plm ... dai o bere si iti zic." :) Si totusi, a ramas ceva ce n-o sa pot sa inteleg in seara aia, care ne-a trimis acasa : Chiar am ajuns sa beau eu si norii sa fie aia pe care-i taie pisarea ... sau a aruncat cineva cu sticle de bere pline catre stele ? Ploaie. Si nu de stele ...

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am vazut meciu ... dar dupa pozele astea :)) se vede ca sunt dominati ... defapt daca ma gandesc mai bine SODOMIZATZI ANAL =))) :))

    oricum scoru` mi se pare corect Romania - Franta 1-1 [ marcator Franta - francez ... marcator Romania - francez] am jucat =)) mult =)))

    RăspundețiȘtergere