27.09.2009

E grav?



De cand ma stiu am avut probleme cu somnul... (nu pot sa dorm daca nu e liniste si lumina stinsa(altii dorm cu tv . aprins)-nu tine de mofturi..pur si simplu ..oricat de obosita as fi..nu pot sa inchid ochii... -asta nu e nimic grav..zic eu..dar nu o data mi s-a intamplat sa nu realizez ce se intampla in primele minute cand ma trezesc. De exemplu acum 2 sapt. m-a sunat un prieten(era aprox. 1 noaptea..deja dormeam)
 -Sunt in zona..trec pe la tine sa te vad!
 -Bine..vino!
 -Dormi?!
 -Nu , nu,..vino ca sunt in pat!
 dupa 15 min:
 -Hai ca sunt in fatza..iesi afara!
 -Unde in fatza? unde sa ies??!!
 ..a tipat putin..mi-a reprosat ca imi bat joc de el... M-am trezit si am iesit afara...jur ca nu imi amintesc nimic din prima discutie!
 O alta intamplare...ma trezesc dimineata si ma uit pe tel...la apeluri receptionate era un numar...vorbisem la ora 12 jumate...3 minute...
Toata ziua am incercat sa-mi amintesc cu cine am vb..pana la urma am sunat..era o prietena...mi-a povestit ce am vb..dar nu am reusit sa-mi amintesc nimic...
 Si sunt multe altele...nu sunt somnambula...nu ma trezesc si umblu de nebuna...pur si simplu nu realizez ce se intampla daca ma trezesc din somn..
La voi cum e cu somnul asta?


14 comentarii:

  1. Si mie mi se intampla sa vorbesc la telefon si sa nu mai stiu ce-am vorbim sau daca am vorbit. Eu adorm greu cand e liniste... tre' sa vorbeasca cineva, sa fie muzica la TV sau in casti... Asa m-am invatat de mic: sa adorm cu muzica in casti. Zuppa Romana :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @no mo': asta e bine..mie mama mi-a povestit ca atunci cand eram bebel nu dormeam decat daca ma legana...si ma legana 2-3 ore ea (timp in care tata dormea) si apoi ma legana tata ca sa doarma si ea putin...toata noaptea numai asta faceau...daca se opreau incepeam sa plang...ce copil problema am fost:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am probleme cu somnul. Ca si No'Mo' sunt obisnuit de mic sa adorm cu muzica. De multe ori adorm cu TV-ul aprins. La mine e tocmai invers. Daca e liniste, stau si ma uit pe pereti ca prostu' pana adorm, si dureaza ceva... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. In general eu vreau liniste cand vreau sa dorm. Cat mai multa sa fie. Am avut o prietena care era cu faza asta, sa auda ceva cand vrea sa doarma.. era maniaca:)) Nu suporta sa fie liniste.. ori sa se auda tvu, ori unitatea PCului, ori sa-i vorbesc eu pana adoarme:)) Eu vroiam liniste, si ea invers.

    La faza cu muzica la mine e invers, n-am nevoie noaptea, dar am nevoie ZIUA.. cat mai multa.. iar in casa, la mine nu exista PC aprins, fara muzica :D Tre sa lalaie ceva din el, pana la stingere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai, nu cred ca e grav. Asta ar insemna ca anumite persoane care, odata trezite din somn, nu te lasa sa spui cine esti si ce vrei si, ori te trezesti cu o voce de nu stii pe unde sa-ti ascunzi pisica, ori cu o injuratura subtila si bine plasata. Asta e valabila in cazul trezitului in miez de noapte. Da, stiu, imi iubesc somnul:P

    RăspundețiȘtergere
  6. treaba asta cu trezitu din somn si sa nu-ti mai amintesti despre ce sau ce ai facut nu e o problema foarte mare...e doar vorba de ce iti conduce informatia la creier si daca al tau lenes are mediator chimic pregatit pentru transfer sau nu...asa ca nu e problema mare

    RăspundețiȘtergere
  7. e ok sa nu-ti amintesti chiar orice.. grav e cand ai facut sex (noaptea) si la dimineata "esti pe langa":))

    RăspundețiȘtergere
  8. @twenty:unde-ti zboara mintea aia:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu m-am dus la mama in dormitor sa o intreb la 2 noaptea unde mi-a pus cartile petru ca trebuie sa le asez in biblioteca:)). Norocul meu ca e femeie desteapta, m-a trimis la culcare. De dimineata nu mi-am amintit nimic de asta:)). Eram stresata cu niste examene...Deci nu e grav:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. @alienad:oho..tu deja ''mergi in somn''..imi povestea o prietena ca baiatul ei (cand avea vreo 10 ani) a iesit noaptea din casa ...a coborat cu liftul(sta la etajul 10) si apoi s-a intors inapoi:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. S-a intamplat o data... de la stes:)). Dar nu stii ceva, vorbesc in somn de nu se pate:)))

    RăspundețiȘtergere
  12. hahaha...si eu...asta am uitat sa spun:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Bai.. si eu am mers in somn:)) Mi-a zis mama (cand eram mai mic) ca m-am ridicat noaptea din pat.. m-am plimbat prin casa, apoi m-am asezat pe canapeaua de pe hol si ma "uitam" spre perete.

    Eu sa fi fost in locul lu`mama ma speriam:)) Freak moment am avut. Faza e ca in perioada aia, eu colectionam niste tatuaje mai horror asa.. sa fie vreo legatura ?:)))))

    Stii Natalia ca mai discutam despre ce ti-e frica ? Ei bine pentru mine asta e foarte FREAK :)) De asta cred ca ma sperii:)) am impresia ca e posedata persoana respectiva =)) Imi apar scenarii in cap:))

    Vorbiti in somn ? Daca am zis mai sus faza cu sexul noaptea, acum zic altceva.. e naspa sa zici in somn de un anume baiat/fata si sa te auda iubitul/a de langa tine:)))) Sa vezi cearta ce apare..

    RăspundețiȘtergere