08.09.2009

Prea devreme...

M-am trezit la 4 dimineata ...am avut un vis urat...
La 6 , vecinul meu asculta Cornelia Catanga...ceva de jale...
Are cineva un Kalasnikov??!! k acum ma duc peste el!!!
Acum e 7...nu mai pot sa dorm....
La 9 jumate trebuie sa fiu la serviciu...ma gandesc sa nu ma duc ... mai am o ora sa i-au o decizie...
Grea decizie...e aproape 9...am plecat la serviciu.. Diseara ma duc sa vorbesc cu vecinu'...asa ca de la barbat la...somnorosi!! ps. mi-a bubuit feonul:)) oare cate ''surprize'' ma asteapta azi?

3 comentarii:

  1. feonul a bubuit in baie ? in cada ? :))
    PS: muzica e buna de dimineata :) ce conteaza cine canta =))
    PSS: opreste-i curentul de la panoul electric acelui vecin.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca bubuia in cada nu mai apucam sa scriu si ''ps''.
    a explodat priza...un vecin a zis k s-a impuscat firul:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai avut o zi plina de satisfactii sa inteleg... :))

    RăspundețiȘtergere