30.09.2009

Sa mori de dragoste ranita!!!

Si eu sa te ingrop=))))
Am ras azi cu Twenty pana am cazut sub birou...(cine stie cunoaste)
Esti fenomenal dragule:))
Si..am o surpriza pt. tine..in week-end cand o sa te sun..sa stii k am ajuns in Sibiu...sa vi sa ma intampini cu bomboane..asa cum mi-ai promis(ca pe vremuri)
Acum nu mai e surpriza..ca nu pot sa-mi tin gura:D

Deci ...da...zambesc....si ca ''bunus'' sambata plec la munte...Doamne de cand visez la momentul asta...nu am avut parte de concediu vara asta....si cand am primit propunerea..jur k in mometul ala imi venea sa ies pe usa..sa ma duc si sa nu ma mai intorc:))
De curand l-am descoperit pe Vescan(Twenty e vinovat)...cum se face pielea pe mine cand il ascult...si cum se potrivesc piesele astea...

(ador melodia asta)










Nu merge trilulilu...iar pe youtube asa le-am gasit:)

5 comentarii:

  1. Asta chiar fu o surpriza.. foarte placuta. Chiar nu ma asteptam:)) asa de repede. Imi place ideea de a te intalni.. pe tine, care de cand am aflat ca "existi", vorbim incontinu, radem si povestim diverse lucruri de parca ne-am cunoaste de (mai) mult timp. Cred ca intalnirea va fi mult mai placuta decat ce a fost pana acum.. Si sper ca dupa aceasta scurta "vacanta", sa-ti incarci cat mai bine bateriile;)) sau macar sa te simti bine. La cat de nerabdatoare esti, de cand astepti, meriti asta.

    Ma voi tine si de promisiune.. voi cauta prin magazine;))

    Ma bucur ca-ti plac asa de mult melodiile.

    RăspundețiȘtergere
  2. @twenty:Pai cum sa nu-mi incarc ''bateriile''?cu tine nu pot sa stau serioasa nici doua secunde...si cand e serios..cine ma intelege mai bine decat tine?cine ma ''simte si ma citeste''??Cine stie cum sa ma scoata din starile astea?TU...si iti multumesc... Tie nici nu trebuie sa iti spun ca scriu pe blog..pt ca stii deja:)
    ..mi-au mers la suflet vorbele astea:D

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi ca exista si Vescan feat. KaTaNa - Am sa mor odata cu... :) ultima strofa e a mea
    :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar frumoase melodii, nu-i stiam. Clipul este din "Final Fantacy" nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. @alienad:nici eu nu le stiam...si am ramas uimita...versurile astea se potrivesc ca intr-un puzzle:)
    Despre clip nu stiu ce sa-ti zic...eu vroiam sa pun melodiile de pe trilulilu..dar nu pot..imi cere sa instalez o porcarie..si am cautat pe youtube si am pus ce am gasit...
    O seara frumoasa si o zi perfecta maine:*

    RăspundețiȘtergere