17.09.2009

Mataranga!

Ieri am fost la scoala sa imi platesc taxa si pentru ca mai aveam ceva bani in buzunar ma gandeam in ce sa ''investesc''...

Nu am avut prea mult timp de gandire pt ca la 5 m. in fatza mea era un magazin de haine:)

Intru, imi aleg o bluza , si plec multumita de alegerea facuta(nu a fost foarte scumpa chiar daca magazinul este situat in zona Universitatii si preturile sunt cam ridicate).

Si cum mergeam asa cu ochii prin vitrine...l-am vazut!!!superb... stralucitor...iti fura privirea....(un inel in vitrina unui magazin de bijuterii) :D

Ma opresc,il admir minute bune, dar nu aveam curaj sa intru'.Stiam ca o sa plec cu mana in buzunar....dar curiozitatea m-a impins sa intreb pretul....poate intr-o zi cu soare o sa imi fac singura un cadou:D.

Pretul...unul cu multe zero-uri(pt. ca si pretul gramului de aur era aproape dublu in comparatie cu alte magazine).

Toate bijuteriile erau superbe...dar mi-a atras atentia un pandantiv...o litera care se potrivea la lantisorul meu:)
Da, mi-am cumparat pandantiv de la Mataranga!

13 comentarii:

  1. Sa-l porti cu placere.Uite cine are bani.:))))
    Eu de abia imi permit sa-mi iau un abonament pe care mi-l deconteaza firma. :D
    Eu citisem prima data ca firma este "ma-ta ranga" si mi se parea cel putin dubios.:))dar m-am inselat observ.:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @gege: uite cine are NEVOIE de bani vrei sa spui:))
    mi-am platit taxa la scoala si restul banilor i-am cheltuit pe nimic-uri...pana la urmatorul salariu d-zeu cu mila:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Rar dau bani pe bratari, lanturi.. sunt ok (pentru mine) dar sa nu ma umplu cu prea multe. In general prefer sa investesc intr-un ceas/ceasuri. Mi se par MULT mai elegante. (Aici m-am referit la boys, DAR, nici la fete nu le sta rau cu unul dedicat lor). Chiar vreau sa-mi iau unul foarte scump :"> pana-n noimbrie :D Bine, as putea si acum cu (inca) putin efort sa-l obtin, dar asta inseamna sa renunt la cate ceva si nu vreau asta (acum). Graba strica treaba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite cine s-a intors de la munca. :)))
    Eu sincer nu am nici lant, nici bratari, nici ceas, nimic.Nu-mi plac.Si de-abia astept sa se duca telefonul meu "color si cu camera" :)) sa-l inlocuiesc cu unul mai vechi si drag mie.Cred ca e 1100.Ala da telefon.:D
    Apropo de taxa, am MARE noroc ca nu am platit taxa ever.Bine, daca se punea problema, no chance.:) Oricum, e bine si asa rau.
    O seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  5. @gege: termin programul la ora 2:00 pm si sunt acasa la 2:40 ...dar nu mi-a mers netul:)
    Mie imi plac accesoriile ...poate pt ca sunt fata:P
    Dar nu exagerez niciodata...nu port lant de aur de 1 kg :))) mai finut ca-i mai dragut:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce program fain ar fi daca as termina si eu la 14:00 O fi bine???

    Despre accesorii, odata parca mi au placut si mie, dar tot nu ma dadeam in vant prea tare dupa ele.Acum sa zic ca parca un ceas ar fi ok.Mai mult nu.Eu as purta un lant de aur de UN KIL' pana la casa de amanet.:))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) si eu tot la amanet l-as duce!
    Programul..da..e ok...foarte flexibil:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine spus.. fazele cu amanet. Noi astia cu accesorii.. daca ne luam ceva cand avem money (care sa ne mai ramana si pe langa achizitie), putem sa amanetam dupa un timp cand avem mare nevoie de bani. Bine, asta daca nu te atasezi prea mult de acel acesoriu (care a fost si scump) :))

    Oricum faza cu lant (mare/gros) de aur e penibil, naspa, manelistic chiar:))

    Programul tau, e ca ala de liceu.. :P

    RăspundețiȘtergere
  9. "mataranga" ? hmmm asa i se mai spune si penisului prin unele suburbii cu anumite accente =)))

    oricum sa le porti sanatoasa sunt dragutze [ nu prea am ce sa zic despre bijuterii ca nu imi plac de nici un fel ... nu le inteleg rostu`] :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @alx:daaaa=))) stiu:D E foarte ciudat sa pui numele asta unui magazin de bijuterii:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @natalia ... cu tot respectu` dar si aia e un fel de bijuterie :)) :P

    RăspundețiȘtergere
  12. De ce la amanet? cred ca la BNR ati obtine un pret mai bun :)

    RăspundețiȘtergere
  13. stop te-ai innoit :D acum trebuie sa-l uzi :P
    apropo, cand il vad si eu ? si da, stiu ca te voi stresa insa cand mergem cu catei la plimbare ? :D

    RăspundețiȘtergere