09.09.2009

Discrepanta...

1.Ea...o tipa eleganta...pantofi cu toc, o fusta neagra pana la genunchi si o camasa alba ce-i punea in evidenta formele.Emana rafinament prin fiecare gest... El...un tip ''colorat''...purta un tricou gri,pantaloni 3 sferturi,adidashi albi , si piesa de rezistenta: sosete albe ridicate cat mai sus!! Nu erau din acelasi film...el se scarpina in cap, in nas,vorbea tare si facea grave greseli in exprimare...ea, il asculta,ii zambea frumos si il tinea de mana...
2.In magazinul Meli Melo o tipa studia o pereche de cercei...in spatele ei se aude o voce de barbat :''HAI FA TI-AI ALES?!"
Pe ce criterii mergi atunci cand iti alegi partenerul/partenera?
Cum trebuie sa fie acesta/aceasta?
Cat de important este respectul intr-o relatie?
De cate ori ai facut o alegere gresita?

14 comentarii:

  1. pai sanii nu au nici o legatura ...cand o sa vb despre sani o sa pun si poza aia:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai la aia vreau eu sa comentez

    RăspundețiȘtergere
  3. Maine o sa scriu ceva despre sani si o sa pun si poza aia:)

    RăspundețiȘtergere
  4. E de analizat, gandit alea alea sa zici ce criterii.. multi barbati ar spune (asa de start) sa aibe sani misto, cur, picioare, gen.. eu as zice daca se avaneaza (intalniri, 2 a, 3 a.. o eventuala relatie) sa aibe si "CREIER" pe langa cele de la inceput.

    Respectul e foarte important, si evident, sa fie oferit RECIPROC. Daca respectul nu e reciproc, nu se mentine, zi pa.. iubitei sau iubitului.

    Alegeri ? Mai toti vom/am alege/ales gresit.. dar din greseli inveti asa ca acele greseli sunt binevenite.. asa inveti, asa prinzi experienta.

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) maniaci sexuali ce sunteti :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Twenty : frumos raspuns:)
    ...din pacate sunt foarte putini baieti care se gandesc daca fata aia cu sani,cur,picioare lungi bla bla bla mai are si ceva in cap:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate astfel de cazuri sunt din ce in ce mai intalnite in ziua de astazi... trist.

    Am sa incerc sa-ti ofer un mic raspuns la fiecare intrebare:

    1. Nu merg pe criterii ca nu sunt la targ sa aleg asa ca ma las de val dar asta nu inseamna ca nu am si eu "pretentiile" mele sau mai bine zis numite standarde dar deja nu ma apropii de o fata ce nu face parte din categoria mea deci evit sa aleg dintre mai multe tip-uri...

    2. Sa fie ea insasi... pun pret pe caracter si personaliate.

    3. Respectul este important si in viata de zi cu zi numai ca acuma lumea a inceput sa confunde respectul cu frica si cred ca sunt respectati daca fac o persoana sa ii teama... am si eu un "amic" ce a avut falsa impresie ca are sa-mi castige respectul daca se da "mare si tare".

    Respectul intr-o relatie este fundamental pentru ca trebuie sa stii sa-ti iubesti aproapele si sa fi atent la miciile detalii ce l-ar putea face fericit dar toate astea fara respect nu or sa se intample...

    4. Alegeri gresit putem face si cand mergem in baia gresit intr-un restaurant si nu e mare scofala dar invatam din experienta asa ca data viitoare sigur o sa ne uitam mai bine la desenul de pe usa sau daca inauntru sunt sau nu pisoare... Cam asa este in viata, facem alegeri gresite dar invatam din ele si chiar merg pe ideea "Prefer sa regret ceea ce am facut decat sa regret ce nu am facut".

    P.S. Sper ca nu m-am lungit cu acest comentariu... la mai multe articole ce starnesc astfel de interes. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte misto blogul tau, imi place, mai ales ca este recent din cate am observat ! referitor la una din intrebarile tale, tin sa iti spun ca in zilele noastre , pur si simplu nu iti mai alegi partener ! Nu mai exista, toti vor altceva..e trist, dar asa e. in final, niciunul nu ramane cu tine

    RăspundețiȘtergere
  9. @riimaruca:iti multumesc frumos! exista ceva adevar in ceea ce spui tu , dar eu cred ca pana la urma tot ramane cineva cu tine...fiecare are pe cineva pus de-o parte...parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma crezi ca am ajuns sa am un simt la asa ceva? Nu-mi tre' pre amult sa vad daca-s compatibil cu vreo fata. Imi dau seama foarte repede, iar criteriile sunt exrem de multe. M-am gandit sa scriu o postare pe blog... gen "cum as vrea sa fie fata", dar nu vad rostul... In plus, ar iesi o postare lunga de tot... pentru ca sunt atatea lucruri marunte care pentru mine conteaza mult.
    Multe succesuri!

    RăspundețiȘtergere
  11. @no mo': exact! lucrurile alea ''marunte'' reliefeaza frumusetea caracterului! degeaba arata ea k o ''bombonica roz'' daca la restaurant face baloane cu guma:))(e doar un exemplu banal)

    RăspundețiȘtergere
  12. hai k pe asta nu o stiam:)))
    fete care fac baloare si mesteca guma cu gura deschisa de se vad toate maselele am intalnit...dar fete care sa faca....(nici nu pot sa reproduc:D) nu am vazut:D

    RăspundețiȘtergere