13.09.2009

Incredibil...




Nu pot sa cred...nici acum nu mi-am revenit...e de-a dreptul shocant...
Oare ce a fost in capul soferului?
De fapt nu ma mai mira nimic...permisul se obtine foarte usor...traiasca spaga!
Mi se pare incredibil ca persoanele care sufera de discromatopsie(tulburarari ale vederii colorate in spectrul rosu, verde, albastru si ale combinatiilor dintre acestea) ori daltonism sa conduca un autoturism...
Si eu am avut un accident (Anul trecut) eram pe motor si pt ca in fatza era coloana de masini am incetinit.. 

Soferul care mergea in spatele meu nu a observat si a intrat in mine(m-a lovit la coloana).
Am avut noroc...puteam ramane paralizata....
Mi-a luat ceva timp sa ma refac dar am ramas cu dureri de spate,nu am voie sa fac efort,si nici sa raman gravida in urmatorii 2 ani pt ca nu mi-ar suporta coloana greutatea sarcinii.
Am scapat usor zic eu...dar omul  asta?...poate avea un copil care il astepta acasa...poate avea o sotie ...o mama....avea pt. ce sa traiasca....
Si vine un nebun si spulbera tot...Ce pedeapsa merita criminalul asta?Inchisoare?...prea putin ....
Mi-as dori sa se aplice legea talionului(potrivit careia persoanei care a produs un prejudiciu trebuie sa i se provoace un rau identic sau similar celui pe care aceasta l-a produs victimei, pentru a se mentine egalitatea intre fapta si rasplata.)
Sa vedem atunci cine ar mai fura daca ar stii ca i se taie o mana....cine ar mai omori daca stie k va fi omorat...
Stiu ca aberez pt ca asa ceva nu se va intampla niciodata....


10 comentarii:

  1. Ce fragila e viata.. Azi esti viu, maine te poate lovi ca-n clip un idiot :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu azi video-ul si am ramas la fel de socat... incredibil :|

    RăspundețiȘtergere
  3. dar nu e de la noi din tara ma clipu ...

    oricum vb lu twenty ... viata e fragila rau ...

    multi idioti circula pe strazi :|

    ........................semnat aLz sLanG

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim: ce importanta are daca este la noi in tara sau in alta tara?
    Accidente sunt peste tot ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Vina pentru accident o are soferul, evident.
    Vina pt ca si-a pierdut viata(cel mai probabil asa s-a intamplat) o are si pietonul.Nu inteleg de ce nu se uita daca vin masini si daca opresc la timp.Daca nu ai tu grija de tine, cine are?Si pe verde nu trec pana cand nu au incetinit masinile la max 5km/h sa zicem.Drumuri bune si uscate!

    RăspundețiȘtergere
  6. @gege: uita-te cu atentie...drumul este liber...omul traverseaza jumatate de sosea...
    apoi apar cele 2 masini...prima opreste ...din pacate a doua nu procedeaza la fel....
    Ce vina are el? se uita si in stanga si in dreapta....si culoarea semaforului este VERDE!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Natalia, poate era daltonist. Si-acum va fi "gaurit" =)) prin Prison.

    RăspundețiȘtergere
  8. Natalia, am observat asta.Nu am zis ca e vina lui integral, DAR, cand treci pe o sosea circulata(avea vreo 4 benzi parca) , te uiti ca sa iti protejezi viata. Mie nu imi plac pietonii care trec cu capul in pamant.Eu ma duc de 10 ori cand trec 3 metri de strada.Ma apar eu , pe mine.Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic.Daca era putin mai atent, poate scapa intreg.

    RăspundețiȘtergere
  9. @gege: uff...se pare ca fiecare vede situatia in felul lui..eu nu ii gasesc nici o vina..nici macar partiala asa cum sustii tu...
    E foarte bine ca te uiti de 10 ori inainte sa traversezi...dar daca omul a traversat pe verde crezi k se gandea k vine un tampit care nu opreste la culoarea semaforului?

    RăspundețiȘtergere
  10. legea ta ar putea sa fie buna, daca ar tine cineva cont de ea :) asta le-ar demonstra oamenilor ca ei nu vor ramane nepedepsiti dupa ce au infapuit asemenea acte..

    RăspundețiȘtergere