29.09.2009

Terapie prin shopping


Nu stiu ce zice tipu' dar imi place videoclipul la nebunieeeee!!!


De fiecare data cand am trecut prin momente mai dificile...mi-am revenit singura!
La capitolul prieteni stau foarte prost...inca nu am gasit pe cineva care sa fie ca mine..sa ma simt in largul meu si sa-mi pot deschide sufletul..sa ii povestesc tot ce mi se intampla...
Au fost cateva persoane..dar nu a tinut mult...cu fetele nu m-am inteles prea bine niciodata...iar cu baietii....pana la urma ''prietenia'' noastra nu a ramas la acelas stadiu din partea lor...toti ''simteau'' mai mult...
Asa ca am fost singura mereu..si la bine ..si la greu...
Perioada asta e putin mai dificila pt mine...mi s-au intamplat prea multe..m-au luat pe nepregatite si am ''cedat''...
La dat sfaturi toti sunt buni...pareri peste pareri....
Si..am decis sa incerc si altceva...sa ies..sa uit...sa imi pierd timpul...sa fac ceva ...
Si am facut! Am iesit la film...am iesit in orash...m-am intalnit cu toata lumea...mi-am pus muzica si am dansat de nebuna..si...am fost la cumparaturi!
Si am cumparat..nu m-am incurcat...4 ore am stat in magazin...alege haine...imbraca-te ..dezbraca-te...''freaca'' vanzatoarele...(sa ma scuze fata de la cabinele de proba)
De obicei nu stau mult...dar acum am stat...si m-am desprins de toate...ma gandesc sa ma duc pana in Carrefour...acolo sigur stau o saptamana:))
Alte propuneri?






ps:fuck terranova! ..toate hainele au marimea ''s''

11 comentarii:

  1. Mie imi displace mult treaba asta cu shopping, pe care o gramada de fete o adora. Daca e sa ma chemi la shopping, vin cand e treaba de tinute intime, tinute sexy:)).. atunci vin (cu placere) sa-mi dau cu parerea :> Dar daca ma iei pentru orice toala, orice pantof, orice geanta capiez.. turbez :)) N-am rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. degeaba pierzi atata timp sa te imbraci caci eu vreau doar sa te dezbrac :> :)))

    iti sta foarte bine ... hai sa mergem :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @twnty:stiiiiu:)) ...tocmai de aia m-am dus singura..sa nu ma preseze nimeni cu fetze plictisite

    RăspundețiȘtergere
  4. @alx: specifica ,(virgula) ca aceste cuvinte fac parte din melodie ...ca altfel se intelege k imi sunt adresate:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare de ce ma regasesc in cuvintele tale de mai sus??
    Ciudat... Foarte ciudat...

    Apropo, noi de ce nu vorbim pe mess? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mai am eu o propunere.da-mi un semn pe aici daca vii pana la 16:00.e valabila doar azi propunerea :D si e cat se poate de decenta ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. mda ... am omis sa pun ghilimele ... am facut foarte rau ? :))) :P

    delia in ale carui cuvinte te regasesti :))
    sper ca nu in ale mele :))) [fetele-mi spun ca sunt nesimtit :)) si ca vorbesc vulgar]

    RăspundețiȘtergere
  8. @alx: nu e adevarat!esti un dulce:* si nici vulgar nu vorbesti...

    RăspundețiȘtergere
  9. @aLx : in vorbele Nataliei ma regasesc :))

    RăspundețiȘtergere
  10. mersi de reclama :P

    dar asa sunt eu :-?? eu il consider defect cateodata ...

    RăspundețiȘtergere