05.09.2009

Multumesc...

Cand timpul imi permite ''rasfoiesc'' bloguri...am cativa prieteni care au , si de fiecare data ii citesc cu placere...imi place ceea ce scriu.
Asa ca m-am gandit sa incerc si eu...si totusi...parca nu vroiam....
Ma gandeam ca o sa scriu vrute si nevrute dar pt. cine?O sa ma citeasca cineva?...ma gandeam ca am de asteptat mult si bine pana o sa ma integrez in ''comunitatea'' asta.
Si uite ca l-am facut! sunt tare mandra de blogul meu ...am invatat singura sa il ''colorez'', sa pun o poza, un videoclip,sa fac setarile...
M-am plimbat prin el cam 4 ore...si mi-a iesit...este micutz dar e al meu!
Ma simteam ca un copil care a primit o jucarie noua.
Sper sa creasca..sa evolueze frumos...
Au aparut si primele comment-uri...
Mi-a placut foarte mult ce a scris Radu: '' sper sa ai de acum inainte numai zile bune si am sa astept cu entuziasm urmatoarele posturi mi-ai captat atentia keep it up and everytings gone be all right lots of kisses for the new bloger''
Ma simteam mandra ca am reusit sa captez atentia cuiva...ca exista o persoana care asteapta sa scriu ...si cand scriu ii place ceea ce citeste:)
Multumesc Radu
ps: nu in ultimul rand multumesc alex,cretzu si bineinteles Adrian Silvan :)

Un comentariu:

  1. cum te-ai simti daca ti-as lua jucaria ? daca nu ai mai putea sa mai postezi ? daca nu ai mai avea timp ? :)
    PS: de citit eu unul cu siguranta te voi citi :P
    PSS: cu placere

    RăspundețiȘtergere