13.09.2009

FILM





Nimic nu e mai placut decat sa vezi un film intr-o dupa-amiaza plictisitoare....
Sunt mare amatoare de filme...dar din pacate pana acum nu am reusit sa vad un film 3D(din diverse motive)
Ei bine, azi am reusit!
La mall Plaza a rulat G-Force -salvatorii planetei.
Foarte tare filmul.....
Sala curata, sunetul impecabil(putin cam tare), aerul contidionat la maxim....(cred ca o sa racesc)....oameni care vin la jumatatea filmului si isi cauta locul ridicand toata sala in picioare....toate aromele de floricele iti mutau nasul...iar la sfarsit...pungi pe sub scaune....sticle goale....mizerie pe jos....
Dar trecand peste aceste aspecte ochelarii aia fac minuni:)
Miercuri ruleaza Final Destination!O sa fiu acolo:)

3 comentarii:

  1. glad you like the experience! Si la filmu ala trebuie sa ajung si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @gogu: neeaparat!!nu o sa regreti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu n-o sa fiu acolo:)) ca in orasul meu, vant Cinema:)) N-avem. Dar deh, ma multumesc cu LCDul meu de 23 inch, full High Definition, cu sistemul audio beton si trecem peste primul aspect:)). Si nu, nu's un "rau" ca nu ma duc la cinema, iote piratul cum downloadeaza, arest HIM, nuuu, ci doar din cauza ca N-AM CINEMA IN ORAS. A fost una, dar ne duc cu vorba de vreo 5,6 ani ca o "reinvie":))

    RăspundețiȘtergere