04.09.2009

Funny ori Penibil?

De cate ori ies din casa singura imi bag castile in urechi si ascult muzica la maxim...asa mi se pare drumul mai scurt si nu ma plictisesc:D
Asa am facut si azi cand am plecat de la serviciu.
Eram la Romana si asteptam metroul....dintr-o data toate privirile erau atintite catre mine...nu intelegeam ce se intampla...toata lumea ma privea de parca astepta ceva de la mine...foarte ciudat...
Vine metroul...depasesc momentul si imediat aceeas reactie a oamenilor din jurul meu...pur si simplu se uitau la mine...
Noroc cu o doamna care ma bate pe umar...imi scot o casca... si imi zice:
''Domisoara...suna telefonul''!
Am schitat un zambet si scot tel. din geanta: doua apeluri pierdute:) era mama care vroia sa stie pe unde sunt...(asa cum va spuneam am ramas putin peste program)

3 comentarii:

  1. nici acum nu ai invatat ca nu este bine sa stai peste program ? :)
    PS: eu m-am invatat la treaba cu muzica si telefonul, si de atunci dau tel. pe vibratii si-l tin in buzunar sau in mana ;)
    PSS: sfaturi de la cei mari pt cei mici :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da..cum sa nu? vibrez tot timpul:))

    RăspundețiȘtergere