26.09.2009

Sa-ti stea in gat!

Sapt. trecuta am sunat un client care primise catalogul editurii cu ceva timp in urma.
Mi-a spus ca luni este ziua mamei sale si vrea sa ii cumpere o carte despre plante pe care o vazuse in catalog.
I-am spus pretul cartii(85 lei) si la primirea ei mai plateste 13 lei taxa de curier.
A ramas pe ganduri..a spus ca nu stie daca ii ajung banii....
Si cum gestul lui mi s-a parut frumos..m-am oferit sa ii duc eu cartea, astfel incat sa nu mai plateasca transportul..asta era tot ce puteam face pt. el.
Am facut schimb de numere si de adrese de mail ...si a ramas sa vorbim despre data livrarii.
Vineri l-am sunat dar nu a raspuns...azi am incercat din nou.
-Buna Bogdan, sunt Natalia de la editura Mladinska, te-am sunat sa stabilim la ce ora ne vedem.
-Buna Natalia!pai.. ...stii...ti-am lasat un mesaj offline pe messenger in care iti spuneam ca m-am certat cu prietena mea..si  nu mai pot cumpara cartea.
-Pai ..nu vad legatura....este ziua mamei tale,cartea este un cadou....ce legatura are prietena?
-Asa este..dar o sa fie si ea acolo...si o sa se supere...pt ca nu este de acord cu acest cadou...
-Nu stiu ce incerci sa imi spui...dar motivul asta mi se pare de 2 lei.Daca nu mai vrei cartea spune-mi direct...nu ma aburii cu scuze penibile...si normal ar fi fost sa imi dai un telefon...nu sa imi scrii pe mess....app. cati ani ai?
-26!
-Pai daca la varsta asta ai ramas cu o gandire de copil prost nu mai am pretentii!

Cu greu m-am abtinut sa imi controlez vocabularul....nu ma gandeam decat ca m-am carat cu ea dupa mine (si nu e usoara deloc)...ca am facut tot ce am putut ca sa-l ajut...si el vine cu argumente de 2 lei.

Cat te costa sa fi om?

5 comentarii:

  1. Ai fost cam rea cu saracul om :))

    RăspundețiȘtergere
  2. of, tu cam cat crezi ca costa sa fi om? eu zic ca mult...

    RăspundețiȘtergere
  3. @johnny: saracul om??!! pai deja asta e bataie de joc frate...eu l-am sunat ,am facut tot posibilul sa ii dau cartea...si nu pt bani..ca mie imi ies 14% din pretul cartii..nici un pachet de tigari....si luni iar o sa car cartea dupa mine..pt ce? ca m-a mancat undeva sa fac eu pe eroina..asta e...asa imi trebuie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, si eu am parte de cel putin un cretin pe zi :P. Dar incerc sa nu-i iau in seama. Sunt oameni si oameni, fiecare cu "pasaricile" lui. Eu chiar ma amuz de anumite specimene :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @johnny: si eu ma amuz..dar cand vezi ca isi bat joc de tine nu iti mai vine sa razi...

    RăspundețiȘtergere