10.09.2009

Muncim, dar ne si distram!

Lucrez la departamentul call center al unei edituri...zilnic vorbesc cu zeci de oameni la telefon....
Tot felul de oameni...unii mai nebuni ca altii:)...glumesc...dar am avut ocazia sa primesc tot felul de replici...unele de-a dreptul socante!
1 .Eu: Buna ziua, va sun din partea editurii Mladinska....
    Clientul: De la ce emisiune?
2.Eu : Buna ziua, pot vb. cu dl.Ion?
   Clientul: Cine il cauta?
   Eu: Din partea editurii Mladinska...
   Clientul: A murit domne'!
3.Eu: Buna ziua, pot vb.cu dl. Costache?
   Clientul: E greseala....dar cine il cauta?
4.Eu: Buna ziua, pot vb . cu dna. Popescu?
   Clientul: ''momental'' nu este acasa!
5.Eu: Buna ziua, as putea vb cu dl.''X''?
   Clientul: A murit ieri!
Si multe altele ....
Colega mea Andreea mi-a povestit azi doua situatii asemanatoare:
Dupa ce ii prezinta clientului oferta primeste urmatorul raspuns : trebuie sa ma ''consolez'' cu o prietena ca ea se pricepe mai bine!
Andreea: As dori sa va prezint o carte de medicina adresata pacientului....
Clientul: Care? aia cu Tutankamon?
Muncim dar ne mai si distram!

2 comentarii: