06.09.2009

Pasiunea pt.fotbal...

Fetele/femeile au multe preocupari:la care terasa sa mearga, ce magazin a lansat ultima colectie de haine, sambata seara ies in club ..multe alte preocupari dar nici una legata de fotbal.
Si pt ca toata lumea ma intreaba cum este posibil sa imi placa asa ceva...cum pot sa merg la meciuri...cum pot sa refuz o iesire sambata seara in favoarea unei partide de fotbal?
Uite ca pot!
Povestea a inceput acum 21 de ani...stadionul Ghencea...
Era un meci intre Steaua si...(nici acum nu am aflat cu cine juca)....el foarte protector...ea....foarte insarcinata!!!...eu...in burtica!
Am vazut lumina zilei in ''88...in ''91 eram deja pe stadion....la 3 anisori tata ma lua in brate si mergea cu mine la meciuri...nu prea realizam ce se intampla dar imi placea...
Mama nu venea cu noi...acum avea copil si era femeie de casa...responsabila!
Spun responsabila pt ca nu o data am auzit cand ii spunea lu' tata:Nu o mai lua cu tine...pt k a crescut si acum ce aude aia spune...vrei sa invete injuraturi??!!
Mama spunea si tot ea auzea...
Si a mai trecut ceva timp...am mai crescut si acum aveam prieteni care mergeau cu mine la meciuri...
Imi placea...mergeam si la antrenamentele lor...plecam de la scoala si stateam pana se termina antrenamentul...
Stiu ca este putin ciudat...dar asa am crescut...
Nimic nu se compara cu bucuria unu gol..cand toti sar in sus...nimic nu se compara cu atmosfera de pe stadion cand toata lumea canta...torte aprinse...bannere afisate....si bineinteles nimic nu se compara cu incidentele dupa meci:)))
Nu sunt baietoasa...port pantofi cu toc,imi cumpar genti,farduri..sunt cat se poate de feminina in viata de zi cu zi
Dar pe stadion ma imbrac sport, mananc seminte si mai si injur:D
Asa sunt eu..si imi place...
Pot sa povestesc zile intregi despre aventurile astea...despre batai..atat intre suporteri cat si cu jandarmii....despre bastoane..furtun cu apa....spray lacrimogen...
Nu stiu daca tata si-ar fi dorit un baiat...nu l-am intrebat niciodata...dar stiu ca este mandru de mine:)

9 comentarii:

  1. dragutz...dar se putea si mai bine:P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu se poate compara cu bucuria unui gol cand toti sar peste tine... si u esti in randul cel mai de jos al peluzei :d... cu gazele date de jandarmii olteni speriati si pietrele aruncate de suporterii lor. cu linistea de la bistrita si indolenta de la constanta. multe :D... nu sunt stelist :D

    RăspundețiȘtergere
  3. dragule ,mai depinde si de tine unde stai:)

    RăspundețiȘtergere
  4. in galerie la dinamo nu se mai mananca seminte, sunt interzise :D fete pe stadion ? multe. Nebune ? da, Violente ? foarte :)
    Nascut si crescut in alb rosu !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. da, am vazut si eu multe fete pe stadion..una a venit chiar si cu poseta dupa ea:)))
    sunt fete care vin pe stadion pt ca merg cu iubitul dar ele nu au nici o treaba cu ce se intampla acolo si sunt fete care vin asa..de dragul atentiei...
    Eu vorbeam despre fete care stiu ce inseamna o repunere din coltul terenului, un fault, 11 metrii si care stiu cel putin 5 jucatori..sau numele antrenorului...nu despre fetele care zic ca le place fotbalul doar pt k mutu e un super tip:)

    RăspundețiȘtergere
  6. misto, esti o microbista :P am fost si eu de 2 ori pe stadion, odata la ghencea si odata la dinamo, dar ultima oara m-au dezamagit, au jucat prea mult teatru..

    RăspundețiȘtergere
  7. @riimaruca:nu prea inteleg...stelista sau dinamovista?

    RăspundețiȘtergere