10.09.2009

Despre sani:)


Cred ca toate fetele isi doresc sani mari...foarte multe apeleaza la silicon daca nu au fost inzestrate de la ''mama natura''...

Dar putini stiu ca sanii mari aduc numai probleme....si foarte putine satisfactii...

Ai dureri de spate, nu poti sa dormi pe burta ,si daca dormi te trezesti cu dureri ingrozitoare, auzi
comentarii destul de jenante la tot pasul:''mama frate ce tzatze are aia!'' si toate privirile se indreapta catre tine.

De fiecare data cand porti o discutie cu un tip ii cad ochii in decolteul tau si mintea ii zboara cine stie pe unde numai la ceea ce spui nu e atent...

Despre satisfactii ii astept pe baieti/barbati sa le enumere :-)



ps:Am scris asta la insistentele lui Vlad. El oricum mai mult poza o vroia. happy?


34 de comentarii:

  1. Twenty, am primit comment-ul tau ,dar te rog sa-l mai scrii o data ca sa pot sa ii dau accept...
    ps: ne cunoastem?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris dar nu mai am tot originalul in cap:))

    Mai las doar ce era in ghilimele:
    "Ne plac sanii, ii iubim si multi dintre noi avem fantezii cu o femeie cu sanii mari.

    Deseori, legam sanii de sex si multi gasesc sanii siliconati a fi sexy.

    In plus de asta, mental, facem legatura intre apetitul sexual crescut cu o femeie cu implant.

    Desi ne place sa privim o femeie cu silicoane si nu ne deranjeaza nici sa avem o aventura cu ea, nu ne-am dori o astfel de partenera pentru toata viata.

    Mai mult de atat, majoritatea barbatilor prefera naturaletea. Asadar, chiar daca implantul face sa arate decolteul apetisant, este artificial, ceea ce poate sa iti scada din dorinta in momentul contactului sexual, mai ales la palpare.

    Asta din cauza ca partenera nu mai reactioneaza la atingeri, la sarutari. Sfarcurile nu se mai intaresc, din cauza ca aceasta operatie scade sensibilitatea la orice stimulare.

    Prin urmare care este parerea barbatilor despre implanturile cu silicon?

    Ne plac, dar in acelasi timp consideram ca implinturile sucks. Ne plac pentru ca arata bine, decolteul e tare hot si nu ne plac pentru ca in pat inhiba placerea sexuala. E adevarat ca suntem curiosi cum se simt la atingere si am vrea o noapte-doua cu o tipa cu silicoane, dar apoi Good bye my love….vorba cantecului.

    Un barbat normal nu-si va dori ca sotia, sau iubita lui sa aiba silicoane. Cand vine vorba de distractie si aventura, barbatii prefera o femeie cu implanturi, pentru ca ele sunt un indiciu al sexualitatii ridicate, dar cand vine vorba de alegerea unei partenere de viata intra in joc naturaletea.

    In plus de asta, nu uitati ca nu puteti sa le tineti o viata intreaga, iar operatiile succesive pe care sunteti nevoite sa le faceti pentru a le schimba, lasa urme. Cum credeti ca vor arata sanii vostrii la 50 de ani?"

    Raspuns la PS: As vrea eu;)) De unde impresia asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. @twenty : imi primul rand iti multumesc ca ma ''citesti''..am vazut ca imi scrii parerea ta la fiecare postare iar asta nu face decat sa ma bucure...inseamna ca iti place ceea ce citesti:)
    Raspuns la ''ps-ul ''tau: am observat ca ma ''vizitezi'' destul de des si ma gandeam ca esti in lista mea de mess

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca n-am patruns acolo:))

    Ce mai vroiam sa intreb.. Tu esti posesoarea sanilor sau e doar o poza oarecare ? (intreb asta si prin prisma primului tau "PS")

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand a fost treaba ca am vazut ca ai chestii in comun cu mine.. a 2 a ca esti bruneta (I like brunettes) a 3 a a fost din cauza primelor 2.. am zis ca n-ar strica sa te si citesc ;))

    Npc

    RăspundețiȘtergere
  6. m-am gandit la asta pt ca am observat k dupa ce am scris si am pus link-ul la status a aparut si comment-ul tau...m-am inselat...

    hmm..de ce vrei sa stii daca sunt sanii mei sau este o poza oarecare?

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru ca "fur" ceva ce tine mult de femei:)).. Sunt > curios < (la treaba asta) si-am zis.. si prin prisma Ps-ului ala pentru Vlad. Te jeneaza cu ceva intrebarea ? Daca da, no problemo, nu raspunde..

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa inteleg ca nu citesti blog-urile fetelor blonde?:))..glumesc...
    Care sunt ''chestiile '' despre care vorbesti?
    Intrebarea nu ma deranjeaza...dar prefer sa ma abtin:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Satisfactii, satisfactii...

    Mie imi plac sanii potriviti. Nici mari, nici mici. Nu ma dau in vant dupa silicoane. Mi se par oribili sanii, cand se vad dungile acelea de la operatii...

    Prefer niste sani medii, cu o forma usor rotunjita, tzepeni. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu esti o bruneta care-mi place.. asa pot fi si blonde care-mi plac. Am zis de tine ca brunetele sunt favorite pentru mine;))

    Chestiile de care vorbesc sunt destule si devin "off-topic" daca ma iau la povestit despre asta si-mi "distrug aura misterioasa":))

    > twentyprojectss < e idul, in caz ca vrei sa afli chestiile pe care le pot spune acolo, dar nu si aici pe net, FOR ALL.

    @ mar'sik.. Tu ce zici acolo se regaseste la "cum imi plac mie femeile":)) Mai exact nici grase dar nici slabe:)) potrivite, sa aibe cate ceva din aman2, sa fie voluptoase, gen. De acord si la sanii (per total). Doar ca mie nu-mi mai pasa asa mult daca imi place foarte mult caracterul/personalitatea iubitei. Pot trece si peste ceva "defecte" pentru ca nu toti suntem perfecti, nu toti hotaram cum sa fim.

    Cu fetele siliconate n-am NIMIC atata timp cat motivul SINCER a fost "sa ma simt eu bine, sa fiu mai increzatoare etc.. sa nu mai am complexe".. daca isi pune cu gandul, "haida sa saliveze partea masculina dupa mine, hai sa port decolteu (des). sau mai ales > cu noul "tuning" sigur voi urca in cariera" am ceva cu ele, devine penibila (treaba asta) se injosesc.

    Poate sunt mai acid.. dar asta-i parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Disperat Vladinho.. esti virgin cumva ? N-ai mai vazut Boobies fo`real ?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu n-am vazut. Poate imi arati tu :-D

    RăspundețiȘtergere
  13. @twenty: ''vladinho'' este ''vlad'' despre care vorbeam mai sus:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ti-as arata fratelo.. doar ca nu detin:)))) Sunt baiat.

    RăspundețiȘtergere
  15. Lasa Natalia baietii sa se dea si ei baieti pe aici :-)

    Nu sunt deranjat. totusi BOOOOOBIEEEEEEEESSSSSSSSS

    RăspundețiȘtergere
  16. nu imi plac comentariile rautacioase...totusi...BOOOBIEEESSSS:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Barbatii suntem cunoscuti in general pentru egoismul de care dam dovada deci nu mare mi-ar fi mirarea ca reactia unui barbat la astfel de afirmatii (cum ca sanii mari sunt o povara) ar fi gen "pfff... si ce?". E normal sa ne placa o femeie cu sanii mari si asta din mai multe motive, de la spectacolul oferit in anumite pozitii sexuale pana la senzatia de "mana plina" cand iti mangai partenera...

    Sincer cred ca fiecare fata ar trebuie sa se impace cu ceea ce are si sa nu se simta complexate din cauza mitocanilor sau fetelor cu prea putina materie cenusie ce afirma ca sanii mari sunt de nota 20... ganditi-va ca niste sani mari la o varsta ajung sa se lase mai mult decat sanii medii/mici.

    Natalia, cat despre poza eu cred ca sunt ai tai si nu vreau sa par vulgar afirmand asta dar pur si simplu exista multe asemanari intre tonul de piele si constructia toracica ca in poza de profil.

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  18. SI eu tot ca 3Alex cred despre poza doar ca am stat cu presupusul.. acum ca suntem 2, recunosc:))

    3Alex:"pana la senzatia de "mana plina" cand iti mangai partenera.."

    Ai zis-o bine ;)

    (iar) La faza ta cu "lasatul" sanilor nu prea e asa grav, pentru ca exista LIFTING.

    RăspundețiȘtergere
  19. @ Nati - sa inteleg ca te-ai inspirat din postul lui vlad :)) (romance sexy 121) ?

    PS: E o vorba care spune cam asa: Barbatii inteligenti se uita la picioare, ceilalti la sani.. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Acum m-ai pus intr-o situatie ingrata. Daca am sa-ti spun ca ma uit la picioare vei spune ca epatez. Daca iti raspund ca ma uit la sani, o sa zici ca e tipic. Asa ca o sa-ti spun ca ma uit la suflet ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. o..da...
    Eu cred ca pana la ''suflet'' e drum lung...
    De ce sa nu fim sinceri si sa recunoastem ca toti ne uitam prima data la aspectul fizic...este primul lucru pe care il vezi cand intalnesti o persoana...
    Mai departe depinde de fiecare pe ce pune accent:pe fizic,pe iq-ul persoanei,pe caracter...

    RăspundețiȘtergere
  22. Depinde foarte mult de tine.. daca stii sa o iei pe scurtatura, drumul devine mult mai scurt.
    Nu e vorba aici de sinceritate si nu generaliza pt ca e o mare greseala. Conteaza ce relatie vrei sa ai cu acea persoana. Poti sa intalnesti oameni care sa aiba o carisma extraordinara si care sa "te atinga" din prima clipa. (uite aici un articol pe care l-am scris despre chestia asta http://www.viatadeliceu.ro/gossip/cand-miturile-cad/) Personal, tipa din postul lui Vlad nu ma impresioneaza cu nimic. Bustul ei considerabil ma lasa rece, asa ca nu m-as uita la nimic.
    Tu la ce te uiti ?

    RăspundețiȘtergere
  23. depinde de tine..depinde de ce relatie vrei sa ai cu acea persoana...depinde,depinde,depinde...putem expune ''n'' variante si sa o lungim asa pana maine...
    Este parerea mea despre aspectul fizic...conteaza intr-o oarecare masura pt ca est prima imagine vizuala..prima impresie pe care ti-o formezi...
    Fiecare are parerea lui...

    RăspundețiȘtergere
  24. acum daca nu ai sani mari nu mai se uita barbatii la tine sau cum ? :)) bullshit. poti sa fii si cu sani mici, urata si naspa imbracata, dar daca ai o personalitate fascinanta care te da pe spate din prima, le-ai dat peste nas proastelor blonde cu tzatze mari ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. Evident ca poti fi si altfel.. faza e ca astea cu sani mari au un atu din start, in timp ce partea cealalta nu-l are. Scuze daca v-am demoralizat:))

    Totusi, eu prefer niste sani mai mici, decat sa am o iubita cu silicoane. Cum am scris mai sus, desi arata spectaculos, are destule dezavantaje pe langa. Din fericire, eu pana acum am avut (mai mult) iubite mai "dotate", natural :D

    Oricum toata discutia de aici, duce la fel ca aia de la barbati.. cat ai penisul de lung:)) Ohh il ai mare ? esti barbat adevarat.. Acelasi rahat e si la femei, ai bust mare ? Esti femeie adevarata. Astea 2 sunt foarte strans legate:)) importanta lor, de multe ori > aduc complexe.

    Inchei aici momentan, ca e inca zi, si poate mai citesc si minori p-aici:)))

    RăspundețiȘtergere
  26. Cred ca satisfactiile sunt mai mari de partea partenerului :)

    Sa stii ca eu nu mi-am ales niciodata "prada" in functie de marimea sanilor.... e o prostie asta. Ba din contra, am avut prietene care nu stateau foarte bine la capitolul asta... si erau super OK :)

    Daca tu esti in poza... felicitari... par draguti :) (da, despre sani era vorba)

    Inteleg ca in poza esti tu ?

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca de aici ti se trage porecla Pufi :))
    Sa-ti traiasca :)

    RăspundețiȘtergere