20.09.2009

Cand nu stii ce se intampla...


R.Marx-right here waiting for you


Ce faci atunci cand realizezi ca sentimente de mult uitate...sentimente ''prafuite''...sentimente ''ingropate'' cat mai adanc in sufletul tau....ies la suprafata?....te lupti cu tine...respingi ideea ca ai mai putea simtii ceva pt. ''el''/''ea''care a plecat din viata ta cu mult timp in urma...si totusi reapar...si el si sentimentele...
Eu si el....fata in fata....ma uit in ochii lui ...ma privea exact ca la inceput....ma tine de mana, ma saruta usor pe obraz,si imi spune ca i-a fost dor de mine...
Evit...nu stiu ce sa fac..nu stiu ce sa spun...nu ma simt in largul meu...sunt ani de cand nu ne-am mai vazut...
Refuz sa cred ca inima imi bate cu putere...refuz sa cred ca am emotii cand ma priveste..refuz sa simt...
Tulburata...ma intreb ce se intampla?De ce sentimentele se zbat sa reinvie..unde s-au ascuns pana acum?
Ma minteam singura...sentimentele nu au disparut niciodata...au fost acolo....tot timpul vii...
M-a sarutat....un sarut plin de emotii,un sarut inocent...nimic nu se schimbase....recunosteam sentimentele...le-am trait cu mult timp in urma...dar le uitasem...uitasem ca el m-a invatat sa iubesc...
Eram doi copii cand ne-am cunoscut...acum ne-am intalnit ca doi oameni maturi...ne-am schimbat....viata ne-a schimbat...
Ne-am intalnit acum cand amandoi trecem printr-o perioada dificila si avem nevoie de ajutor...
As vrea sa fiu acolo pt. el...sa-l ajut  sa zambeasca din nou...pt. ca a uitat...
As vrea sa fie acolo pt. mine...sa ma tina strans in brate..sa-mi redea linistea de care am atata nevoie...

Si totusi mi-e frica...mi-e frica sa nu gresesc...mi-e teama sa nu ne ''pierdem''din nou...

E adevarat ca prima dragoste nu se uita niciodata?....











5 comentarii:

  1. huh, foarte la suflet postul, real, adevarat si nu in ultimul timp placut de citit, de imaginat insa cu toate acestea greu de trait.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima dragoste nu se uita.. Cel putin in cazul meu, nu. Persoana aceea a vrut inca sa mai fim prieteni.. dar eu am refuzat-o zicandu-i ca nu pot fi (un simplu) prieten cu persoana pe care o iubesc/am iubit-o, cu care ne-a(u) legat atat de multe. Vazandu-te, vorbindu-ne ca 2 simpli prieteni, mi-ar fi facut doar rau si i-am zis ca o voi primi inapoi doar ca iubita, altfel sa nu ma mai caute, mi-ar face doar rau.

    Asta e citat dintr-o anume parte (Natalia) ? sau e chiar povestea ta ?

    PS: Marfa melodia

    RăspundețiȘtergere
  3. @twenty:asa ma gandeam si eu...cum sa ii fiu alaturi ca prietena cand inima imi bate cu putere si dorinta de ''mai mult'' nu-mi da pace?
    ''Vazandu-ne ,vorbindu-ne''...ca doi prieteni mi-a facut bine...a stiut sa ma asculte, sa ma critice,sa imi dea sfaturi...aveam nevoie sa vb cu cineva si a fost acolo...
    Trecerea de la sentimente de prietenie la sentimente profunde si mie mi-a facut rau..m-a ravasit...ma gandesc sa renut..poate e mai bine..sau poate nu..am nevoie sa ma ajute el..sa luam o decizie..sau poate e nevoie de timp..
    p.s: fie ca e o parte din mine...fie ca s-a intamplat de curand..e o poveste..a mea..a ta..a oricui...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pot sa mai zic?Prima dragoste cu siguranta nu se uita.Sau cel putin SI in cazul meu asa e.
    Faza cu ramas prieteni/amici e mai greu.Sincer, nici eu nu am vrut,zicand ca imi face rau. Totusi cu timpul am mai discutat, totul parea ok. Dar ramane ceva acolo care nu-ti da pace.E greu de spus cum e mai bine.Fiecare face cum simte si cum crede ca e mai bine.Nu stam in acelasi oras acum si nu ne mai intalnim decat eventual odata pe an.Inclin sa cred ca e mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu... o sa-ti raspund la intrebare cand o sa dau de prima dragoste. Iar daca va fi dragoste, va si ultima... deci tot n-o sa am cum sa-ti raspund.
    Sunt relatii de care-ti aduci aminte... de altele nu. Sunt oameni alaturi de care ai amintiri. Asta e... tre' sa stii ca exista oameni cu care poate s-ati fie mult mai OK decat ti-a fost pana acum. Si tre' sa stii ca ai sansa sa-i intalnesti ;)

    RăspundețiȘtergere