21.09.2009

Suflet gol...


Bryan Adams Please forgive me

Nu ma simt vinovata pentru ca nu sunt perfecta, pentru ca ma doare si nu intelegi de ce...
De ce ne este uneori atat de teama sa  spunem  ce simtim,  ce gandim? ...poate ca e momentul de a NU mai lasa cuvintele sa se  piarda...sa fim macar o clipa deschisi....
De ce durerea imi  umple ochii de lacrimi?.... le las sa curga incet...sunt semne ale durerii...
Sufletul meu...mii  de bucatele..
Vroiam sa te vad, sa te simt, sa respir odata cu tine...

As vrea sa intelegi ce nu pot sa iti spun...sa vii fara sa iti cer ...si  sa nu mai pleci...
As fi vrut  sa te iubesc fara teama ca te pot pierde...
Ai ales...gresit zic eu....sunt ultimile ganduri ...sentimente si lacrimi pe care ti le dedic...plec cat mai departe de tine pt. ca nu mi-e bine...nu ma mai  intorc, nu ma astepta.....
Ramas bun,suflet drag....







18 comentarii:

  1. Mult succes in continuare..blogul tau este foarte frumos si interesant...te pupici.
    P.S:Imi e dor de tine,de voi,de 12C.
    Tudor Daniela.

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce atat de multa tristete in tine? gaseste ceva care sa te deconecteze de toate gandurile astea...

    RăspundețiȘtergere
  3. @gogu:si eu ma intreb acelas lucru..dar stiu ca nu pot schimba nimic...o sa depasesc momentul...dar am nevoie de ceva timp...

    RăspundețiȘtergere
  4. nici nu trebuie sa schimbi ceva, trebuie doar sa gasesti ceva care sa-ti capteze atentia mai mult decat acel lucru. Si cu toate ca tu crezi ca nu exista asa ceva, daca vrei sa gasesti, o sa reusesti. Cheer up :P

    RăspundețiȘtergere
  5. eh..ce usor este sa vorbesti...ce simplu pare atunci cand dai sfaturi...
    ..din pacate este mai greu decat credeam..
    zici tu sa gasesc ''ceva care sa imi capteze atentia mai mult decat acel lucru''...orice as face...imi este imposibil sa nu ma gandesc...fizic..imi ocup timpul cu ceva..dar psihicul cu ce sa mi-l ocup?aceleas imagini imi vin in minte iar..si iar..si iar...

    RăspundețiȘtergere
  6. eh da, stiu ca e usor sa vorbesti. Dar gandestete ca mai devreme sau mai tarziu toti trecem prin asa ceva. Eu poate doar am trecut mai devreme si, aberant sau nu, nu e usor sa dai sfaturi dupa ce treci prin acele lucruri si vezi ca se mai intampla si altora. Eu ma opresc aici pentru a nu-ti agrava starea sufleteasca. Pacat ca nu pot face nimic sa te ajut...

    RăspundețiȘtergere
  7. iti multumesc...nu trec peste perioada asta decat singura...stiu ca nu ma poate ajuta nimeni...
    O sa fie bine...stiu asta:) ..cu toate ca nu mai suport..nu fac nimic bine..la serviciu nu ma pot concentra...sunt irascibila...ma cert cu toata lumea...azi am traversat pe rosu' cu gandul in alta parte...stiu ca trebuie sa ma adun...
    am promis ca asta este ultima postare despre ''sentimente''...

    oricum...iti multumesc inca o data...

    RăspundețiȘtergere
  8. Barbati...Un barbat, banuiesc. Girl, I so do feel you! Adevarul e ca trece al naibii de greu. Al naibii. Si orice ti-ar spune cineva, ca sa te incurajeze, te deprima si mai tare. Cel putin la mine asa a fost.
    Oricum, daca imi permiti sa iti dau un sfat, desi am vazut ca ai spus ca vrei sa iti revii singura. Nu cauta compasiune la alta persoana, ca sa zic mai clar, nu folosi plasture pentru rana. Tu trebuie sa depasesti chestia asta, pentru ca la urma urmei, doar pe tine te ai, Tu ramai cu tine, asta e ideea. Si daca poti sa inveti ceva din experienta asta, e foarte bine. Si ar fi bine sa nu te resemnezi cu ideea ca a plecat sau ca nu a vrut, ci sa accepti ideea.
    Rehab usor! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. @yayo: asa este...e al naibii' de greu...sa caut compasiune la alta persoana este ultimul lucru pe care l-as face..(imi place comparatia cu plasturele)
    ''Lovitura'' asta a venit cand ma asteptam mai putin...am fost nepregatita...
    Daca am invatat ceva?...in fiecare zi invat..si cred ca noi, oamenii...invatam pana inchidem ochii....
    Am invatat ca sentimentele nu ''mor'' niciodata..daca ai simtit ceva pt . o persoana...e suficient doar sa te priveasca...sa faca un gest cat de mic...si toate sentimentele ''prind viata ''...te lovesc in plin..si nu ai cum sa te opui...
    Mai greu este cand simti doar tu.......

    RăspundețiȘtergere
  10. @florin: parca si durerea e mai frumoasa cand este scrisa nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu's de acord cu (deja) prostiile astea, gen, vindeca-te (doar) singur/a. Oricat te-ai bate in piept ca-ti revii singur/a, mai mult te amagesti. Unora le-am zis "Oare cat o sa te mai minti (pe sine)?" Dar ma rog, fiecare se trateaza cum vrea.

    Despre mine nu pot sa zic decat: Cand unii decad, eu prefer sa renasc.. Am puterea sa las un model, demn de urmat. Trebuie sa stii sa te stapanesti.. regula de baza, pastreaza ce merita, adesea merita doar ce URMEAZA.. Tu speri la miracole si trist e ca stai pe loc sa nu dai de obstacole si tine minte ca NU CONTEAZA PESTE CE DAI, CI PESTE CE TRECI! Lasa deoparte amintirile si tot ce inseamna trecut. Gandeste-te ca in momentul in care ramai ancorat/a in trecut, nu mai poti merge mai departe, prezentul stagneaza, iar viitorul nu vine cu nimic nou... Asa ca fii tu prioritatea ta si mergi mai departe.

    ( Scriitor ma fac, sa mora gixi:)) )

    Asa am zis si eu mai de mult ca-mi revin singur si mai mult ma adanceam in "naspa" (inteleg ca sunt clipele alea cand vrei "Vreau sa fiu doar eu cu mine si atat".. dar nu te va tine mult). Mi-am revenit doar cu ajutorul prietenilor ce-i mai buni, care se straduiau sa uit ceea ce-mi facea rau. Desi la inceput eram morocanos, n-aveam chef mai de nimic, ajutorul lor mi-a facut pe zi ce trece(a), bine si iar bine. De exemplu, am avut o prietena Ioana care s-a tinut de mine intr-una pana mi-am revenit din experienta neplacuta pe care o aveam. Mi-a demonstrat ca nu e bine sa tin totul in mine, asta nu va rezolva nimic ci doar iti va aduce mai multa durere. M-a suna des, ma intreba cum ma mai simt, ce mai fac.. imi zicea (la tel) sa ne intalnim, ma facea sa rad si uite asa imi trecea. Si daca ar da de mesajul asta vreodata:)) tin sa-i multumesc pentru tot.


    Sa te inchizi de tot in tine, nu-i bine, chiar daca uneori ai impresia "Nimeni nu ma poate intelege". Poate nu pot, dar e bine barim sa fii ascultat/a, sa ai pe cineva langa tine.

    Ideea e sa ai si o viata cat mai activa si mai plina de noutati. Nu ezita sa cunosti oameni noi, locuri noi, activitati noi. Vei vedea ca nu e sfarsitul lumii, ca pamantul inca se invarte, iar viata ta merge mai departe. Si poate sa fie totul mult mai frumos decat pana atunci si sa descoperi posibilitatea unui nou inceput.

    Cea mai mare terapie melodica in dragoste (ca sa-mi revin).. la mine a fost Acid - Otrava :)) ( si nu, nu era de jale, nu era de luat otrava, nu era nimic "manelistic", sugera doar sa-ti revii :D ) Si-a facut minuni:)) O recomand oricarui baiat.

    RăspundețiȘtergere
  12. @20T:interesante sugestii...
    Eu cred ca oricat de mult ar incerca prietenii sa te ajute, sa iesi cu ei, sa razi, sa incerce sa te faca sa nu te mai gandesti...chestiile astea tin pt. moment...dar cand ajungi acasa...cand stai in pat..inainte sa adormi...cine sa te mai ''distreze''?
    Si ar mai fi un aspect: daca nu ai prieteni ce faci?
    Pana la urma eu cred ca doar singur treci peste momente ca astea...
    Iti multumesc pt. comment
    Sa ai o zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Inteleg perfect ce-ai zis.. am trait si eu asta, ajung acasa, ma simt la fel.. dar stii ce ? M-am simtit destul de bine pe ZI si asta ma face ok, apoi a 2 a zi iar ma mai vindeca putin, a 3 a la fel si tot asa pana-ti revii de tot. Daca nu ai prieteni ? De familie ai auzit ? De psiholog chiar (in caz "extrem) ai auzit ? Solutii exista..

    Si eu am avut caderi (cand in general ma credeam de fier), am avut momente foarte naspa si stateam noaptea treaz (gandinu-ma).. dar discutiile m-au facut sa ma simt mai bine, sa privesc si altfel decat o faceam eu.

    Ms la fel..

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi se pare extrem de greu sa iti deschizi sufletul in fata unui necunoscut(psiholog)...

    RăspundețiȘtergere