19.10.2009

Metoda taranului

Acum ceva timp am scris despre un tip care ''imi cerea prietenia''.
Azi am mai descoperit o metoda de abordare....sa o numim METODA TARANULUI!

Nicu Ion: buna

eu: buna
Nicu Ion: o poza se poate pls
eu: eu sunt Natalia
eu: incantata
eu: tu ?
eu: asa...de inceput zic...
eu: si poate iti amintesti si de unde ai id-ul meu...
eu: pana sa ajungem la poze...
Nicu Ion: scuze
Nicu Ion: ok
Nicu Ion: ma numesc nicu
Nicu Ion: stau colentina
eu: id-ul meu iti amintesti de unde il ai?

Nicu Ion: da
Nicu Ion: de pe net
Nicu Ion: ID DE FETE BAIETI .RO
Nicu Ion: daca te derajeaza zimi
eu: scuza-ma..dar nu am id-ul pe site-uri
Nicu Ion: si nu te mai derajez
eu: nu ma deranjezi
eu: dar...nu ai id-ul de acolo
eu: as vrea sa imi zici adevarul
eu: pt k eu nu folosesc site-uri din astea
Nicu Ion: pe bune
eu: in fine
eu: poftim o poza
Nicu Ion: stai un pic

(mi-a trimis si el una)
Nicu Ion: ce parere ai?
eu: nici una
eu: k nu e clara
(imi mai trimite una)
Nicu Ion: se vede?

eu: da
eu: e mai clara putin
Nicu Ion: si ce parere ai?
eu: nu inteleg intrebarea
eu: vrei sa iti zic daca imi place de tine
eu: sau nu?
eu: ce parere sa am..
eu: si dc mi-ai dat add

eu: e un stil de a agata fete pe net?
Nicu Ion: da
Nicu Ion: sunt in cautare de prietena?
eu: pacat...pe site-uri  nu o sa gasesti niciodata o prietena..
Nicu Ion: ?

eu: nu inteleg unde vrei sa ajungi
Nicu Ion: la o invitatie la o cafea?
eu: imi pare rau ..dar daca tu iti cauti prietena...nu ai nimerit bine
Nicu Ion: ok
Nicu Ion: pa

Ce frustrat:)

17 comentarii:

  1. Io-te al dreacu'. Tare el asa...
    Da-i 'nainte cu tupeu! Tarane :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicu Ion: sunt in cautare de prietena?
    Eu inteleg ca te intreba pe tine, nu?Mi se pare cel putin ciudat,daca nu chiar ciudat.Macar un "?" sa stii sa-l folosesti.In rest, foarte faina discutia.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca nu. De acolo si reactia:))).

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Chiar nu te mintea saracul. Intr-adevar, pe siteuri de genu asta se gasesc IDuri. Si nu pentru ca le-ar fi pus cineva. Metoda e simpla. Cunosti siteurile ce status checking gen ystatus.com, invizibile.ro si asa mai departe. Ei bine, de fiecare data cand esti cautata de cineva pe orice astfel de portal, IDul tau ramane intr-o baza de date, iar (ma scuzi) bulangii de pe siteul citat de tip, le fac publice. Astfel fac trafic, Cu trafic faci reclama iar cu reclama faci bani. Simplu nu? Eh, pe cat de simplu, pe atat de ilegal :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @johnny:stiu site-urile astea..dar sunt pt a verifica daca cineva este on sau off...nu mi se pare normal sa iei id-uri de acolo si sa faci din asta o metoda de ''agatat''
    @daniel: nuuuuuuuuu...deloc:D

    RăspundețiȘtergere
  6. @gege: o fi gresit cand a pus semnul ''?'' :-j

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ghicit:)))). Nu a fost greu:))).

    RăspundețiȘtergere
  8. @alienad:era normal sa te prinzi ...asa suntem noi fetele:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai nu va umflati in pene(le) de closca) :))

    Totusi ce ai cu tarani ? De ce zici ca-i metoda lor ? :)) Parca iti placeau tigani, cu tarani ce-ai ? Sunt si ei tot oameni :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca nu-i normal e cu totu altceva. Cretin nu-i cine ia IDul ci cel care il face public. Cei care il iau sunt aceeasi indivizi care acum ceva vreme faceau schimburi de liste. De ma trezeam cu 80 de IDuri noi si toti ma intrebau cine sunt.

    RăspundețiȘtergere
  11. daa..imi aduc aminte..doamne ce idiotenie:|

    RăspundețiȘtergere
  12. @twenty:ai inteles total gresit medajul...si pe acesta si cel cu tiganii...
    Cand am vb despre tigani...vorbeam despre discriminare... mesajul era ca nu trebuie sa-i amestecam pe toti in aceeas oala pt ca mai sunt si tigani care sunt cu mult peste romani.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu faceam misto :)) Excuse moi :))

    Problema voastra e ca dati prea usor Add.

    RăspundețiȘtergere
  14. @twenty: sa nu generalizam...iar daca vorbim strict de discutia mea cu tipul asta am dat ''accept'' nu ''add''..
    Doar nu era sa-i cer seria si nr de buletin eventual si nr de la pantof:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Add/accept, tot dracu ala (cam) e.. mi-a scapat, "acceptul", sa-l scriu..

    Nu e vorba de nici o cerere importanta.. Daca e unul care vrea sa te contacteze.. cand adaugi pe cineva, poti sa faci o descriere.. Poti scrie "Sunt Gigel, de la scara X" si dai accept. Cand intra un neica nimeni.. pe voi va roade curiozitatea si pac, accept.

    Eu cand (mai) dau de d-astia care nu ma cunosc, imediat ma duc la ignore :D.. tre sa aflu doar ca-i necunoscut/a. Oricum am lista maricica.. N-am chef de umpluturi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bai, nu stiu daca si blogspotul iti arata termenii de cautare care ti-au generat trafic...

    Eu ma oripilez pe zi ce trece... unii sunt frustrati, imbecili si nu stiu cum sa le mai spun... Mi-am propus ca in fiecare saptamana sa postez toate "tag-urile" care mi-au generat trafic. Si pentru ca pe blogul meu apar expresii care contin niste cuvinte nu tocmai ortodoxe, ii atrag pe toti imbecilii astia.

    E, asta e genul de oameni care cauta pe net "id-uri de pizdutze mishto" :))

    RăspundețiȘtergere