08.10.2009

Definitie

Ce este dragostea?
Am auzit de curand o poveste impresinanta..o relatez in cateva cuvinte,dar sunt sigura ca sunt suficiente pt. a intelege ce inseamna sa iubesti cu adevarat...
''Intr-o dimineata isi face apartita la un cabinet medical un batranel ce avea un deget bandajat...Ii spune asistentei ca este foarte grabit pt. ca la ora 9 are o intalnire.Trebuia sa mearga neaparat la casa de batrani, asa cum face de ani buni, ca sa ia micul dejun cu sotia.

Intrebat de catre asistenta de  sanatatea sotiei, batranul domn ii povesteste ca sotia, bolnava de Alzheimer, sta la casa de batrani de mai bine de 7 ani.
''-Si dvs va duceti zilnic ca sa luati micul dejun impreuna?
  -E-adevarat ca ea nu mai stie cine sunt eu, dar eu stiu bine cine este ea''


....cateva secunde respiratia mi s-a oprit....niciodata nu am auzit nu lucru atat de profund...
Cine credea ca de la dragoste la obisnuinta nu este decat un pas se inseala...eu cred in dragoste vesnica..
Tata,si dupa 25 de ani de casnicie ii aduce flori mamei mele...
Mama spune ca acum il iubeste mai mult ca la inceput...
Dragostea se cladeste in timp si se ''hraneste'' cu sinceritate,respect si fidelitate.
Tine mai mult de absenta decat de prezenta partenerului...
Daca te gandesti la el atunci cand nu sunteti impreuna si iti pui intrebarea:''oare ce face in momentul asta?''..daca inchizi ochii si iti vin in minte clipele petrecute impreuna..daca tresari la fiecare atingere...asta inseamna ca iubesti...
Am invatat ca dragostea te schimba..si fizic si psihic... 
Postez un filmulet...putin cam lung ce-i drept..dar merita vazut,pt.ca este inca o dovada clara de iubire...



20 de comentarii:

  1. Stiu clipul de mult. E superb, dar nu cred ca este cineva capabil de un asa sacrificiu...nu un barbat.

    RăspundețiȘtergere
  2. @alienad:nici eu nu cred k intamplarea este adevarata...dar povestea videoclipului este de-a dreptul impresionanta:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu la clip m-am referit, e o poveste...stiu asta:));( care a rusit sa-mi stoarca niste lacrimi, recunosc). In viata reala nu cred sa fie cineva capabil, femeie sau barbat, de un asa sacificu; mai eles intr-o societate in care se pomoveaza egoismul....

    RăspundețiȘtergere
  4. "Nu exista dragoste pura si compatibilitate,
    Nu exista lucruri fericite impreuna pana la moarte" - desi.. sa nu generalizam

    "Nu exista dragoste.. doar senzatie de atasare"

    Ai ghicit.. sunt citate.

    Parintii tai sunt de moda veche (cum si ai mei sunt).. ai tai sunt din "categoria" "Rari/cazuri rare". Tot respectul pentru ei, daca inca se iubesc (mult). Mai rar intalnesti asa ceva. (Mai ales cu noua generatie).

    Ca sa mentii "dragostea" aia, mai trebuie sa distrugi si monotonia.

    Totul e frumos pana dai de un/o nenorocit/a si sa vezi ca-ti schimbi destul de mult conceptiile si poate ajungi sa te vindeci si mai dai de unul/una,2,3 la fel si-ti bagi p..a-n tot.

    "Dragostea e o sageata ce iti face rani de foc, > sufera cel ce iubeste, cel iubit isi bate joc. <" - si-asta e (cam) adevarata.

    la fel trebuie sa fii si perfect constient/a ca aceasta fraza va sta tot timpul in picioare:"Tot ce are un inceput.. (va avea) are si un sfarsit". Daca esti mereu (perfect) constient/a de asta, dezamagirea nu va mai fi asa MARE, dupa o despartire de exemplu. Poti spune ca ai fost deja (cat de cat) pregatit/a de un moment ca asta.

    Ca si-n prietnie, si-n dragoste asta e la fel:
    "Sa-ti investesti increderea fara s-astepti dobanda
    > Fara sa stai la panda ca-i poti pierde într-o secunda <"

    ^ Cam asta e si in relatiile de dragoste, investesti mult, sentimente, timp etc, si vine o zi cand iubitul/a te lasa masca cu ceva anume:)), exista acest risc.

    Cat despre crezut in dragoste vesnica, astept sa mi se intample si-apoi voi crede, momentan nu (n-am de ce).

    Cat despre mine, desi nu's batran:)) Deja am (cam) intrat in asta:
    "Am invatat ca dupa o alta, tot o alta vine.. Aceleasi replicï.. Acelasi "te iubesc".. Acelasi "mi-e dor de tine".

    dar cea mai adevarata a fost asta:

    "Stiu ca din partea ta,
    Femeile pot pleca,
    C-au fost multe in patul tau,
    Dar nu si in inima TA"

    Asta face diferenta la final.. cine a ramas in inima ta, cine a insemnat mai mult. (dar sa vand un pont :D Cand esti intr-o (noua) relatie cu cineva, sa nu te apuci sa povestesti de fostul/fosta, cat de rau sau mai ales cat de bun/a fost EL/EA.. MAI ALES DACA NU ESTI INTREBAT.. iti va dauna)

    Si ma opresc aici.. unii ar spune ca o ard trist, altii poate realist. Scuze ca ti-am "stricat" postul cu ceva mai "sad"..

    Cat despre clip.. momentan n-am timp sa-l vad, dar poate mai pe seara.. Ciau..

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mare regret, pentru ca sunt o romantica incurabila, sunt de acord cu Twenty....

    RăspundețiȘtergere
  6. @twenty: stiu...sunt constienta ca asa cum se iubesc''cei de moda veche'' tinerii din de azi nu o vor face niciodata...si e trist......DAR...cand intalnesti ''un nenorocit/a''...si te face sa iti schimbi conceptiile despre dragoste...exista cineva care sa iti arate ca sentimentele curate inca exista...ca poti sa intalnesti si oameni speciali...

    RăspundețiȘtergere
  7. din pacate nu pot vedea filmuletul... sunt la birou si nu mi se permite (tehnic vorbind)

    Am vazut la un momentdat un film pe marginea unui astfel de subiect... nu mai stiu cum se numea dar daca imi amintesc primit sa-ti trimit numele lui... a fost demential...

    Si da, cel mai mult ma impresioneaza batranii care se tin de mana... si in ochii carora se vede ca inca se mai iubesc...

    Tare frumos trebuie sa fie sentimentul. Sa ajungi la 70-80 de ani, sa ai 40-50 de ani in care, in fiecare dimineata te trezesti cu acea persoana langa tine... ... din pacate, pe zi ce trece sunt mai convins ca nu mai exista o fata pe lumea asta care sa-si doreasca lucrul asta...

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun finalul.. Si pentru asta am citat, care-ti da dreptate ;))

    "Singuratatea rugineste orice inima de fier.. Daca ai suferit o data si crezi ca's toate/toti la fel. > Prostii! <" (n-am pus toata faza, doar esentialul :D)

    si-ar mai fi.. "Nu toti sunt porci.. i-ai intalnit tu doar pe aia" ;))

    Si da, e trist. Suntem niste tristi:)) sau mai bine > O generatie trista < - la figurat sau/si la propriu.

    RăspundețiȘtergere
  9. @somerio:da-mi voie sa te contrazic...inca exista fete care isi doresc sa-si imparta restul vietii alaturi de o singura persoana..nu-s multe ce-i drept..dar sunt:)
    Chiar sapt. trecuta am vazut in brasov un batranel cu un trandafir rosu in mana...se plimba nerabdador si privea ceasul din 2 in 2 minute...O ASTEPTA..

    RăspundețiȘtergere
  10. p.s:incearca sa-ti amintesti numele filmului...mi-ar placea tare mult sa-l vad:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Natalia, nu crezi ca "dorintele" astea's de moment asa ? Adica tot vine un timp dupa 2,3,6,9 ani cand poc, incepe sa te enerveze persoana de langa tine, incepe sa nu-ti mai placa ce-ti placea inainte la el(ea), si exemplele pot continua. (din pacate). Ca sa fie ceva de durata cum tot zici tu, trebuie sa te straduiesti, sa incerci mai tot timpul sa faci totul bine, sa comunicati, sa faceti ce va place impreuna etc etc. Sa nu uitam de ce se intampla des la cupluri.. dispare PASIUNEA dintre ei. Inca o data, totul tine de EFORT, si daca nu e RECIPROC, in aceeasi masura, inevitabil unul dintre voi/ei se va satura. Discutiile pe tema asta pot fi lungiiiii...

    RăspundețiȘtergere
  12. The Notebook, asta e filmul.
    Si asa pentru ca nu am somn, vi-a-vis de subiectul in discutie, mereu am considerat dragostea ca fiind ceva total..adica sa vrei sa te contopesti pur si simplu cu persoana iubita, sa vrei sa-i intri sub piele...Nu am intalnit pe nimeni care sa-mi inspire asta:).

    RăspundețiȘtergere
  13. am vazut filmul...de muuulte ori...
    Eu am ''cunoscut sentimentul asta de contopire''...pe cat este de minunat ..pe atat de dureros..dar nu-i panica...toti avem un ''el'' sau o ''ea'' pt contopire vesnica:D
    Hai k am zis-o pe asta:)

    RăspundețiȘtergere
  14. @TWENTY:nu,nu sunt de moment...stiu k trebuie sa ''ducem o lupta grea'' k sa mentinem pasiunea vie..eu nu m-as satura sa incerc sa fac totul bine..sa comunicam..sa fac ce imi place...sa ma straduiesc...as face toate lucrurile astea fara incetare...le-as face pana la sfarsit...

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce "deep" ( nu va ganditi la prostii d-alea b-( ) e cateodata Alienad.. din ce-am vazut, e RAC ca si mine ;))

    Hello sister rac :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Le-ai face, dar ce te-ai face, cand cel de langa tine ar renunta la asta ? Pana la urma s-ar putea sa cedezi si tu. Dar deh.. hai sa mai fim si optimisti :D E-un loc sub soare pentru fiecare;))

    RăspundețiȘtergere
  17. N-as vrea sa gresesc... dar s-ar putea sa fie vorba de Notebook. Actiunea filmului se petrecea in trecut, povestita de un batranel unei batrane bolnave (care-si pierduse memoria). Repet, s-ar putea sa ma insel dar cred ca este The Notebook. Oricum, daca nu l-ai vazut, iti recomand sa te uiti... si daca n-o sa te impresioneze inseamna ca am eu o mare problema... e superb filmul. :)

    Cat despre fetele din discutie... da, stiu ca inca exista fete care-si doresc relatii serioase si indelungate... am 25 de ani (si jumatate)... inca n-am dat de o astfel de persoana. Sunt exact ca fantomele, toata lumea stie ca exista insa cei care le-au vazut sunt foarte putini :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Doamne ce-au sarit toti pe tine... "Fericirea nu vinde" spunea cineva. Natalia traieste clipa fara sa folosesti cuvinte mari. Asta sperie. Stiu o chestie de la o prietena, fi atenta:
    "Niste broscute au vrut sa urce pana in varful Turnului Eiffel, au inceput ele intr-o dimineata, cu multe alte broscute venite sa asiste la eveniment. Urcand ele asa aud deodata de jos pe celelalte broscute stigand "N-o sa reusiti, n-o sa reusiti!!!". Pe rand au inceput sa renune una cate una... Stii cine a ajuns in varf? Broscuta SURDA. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. am vazut filmul...dar eu ma gandeam k te referi la ''a walk to remember''..

    RăspundețiȘtergere