02.10.2009

Assy

Pe Assy l-am primit cadou pe vremea cand era un ghemotc....a fost dragoste la prima vedere:)
Si pt. ca Adrian a primit de curand un caine la fel(husky) i-am impartasit cateva secrete.
Sunt fooooarte puternici...al meu aproape ma darama daca trage mai tare de lesa....
Nu a fost deloc usor cu el..mi-a ros mocheta,toate jucariile de plush,mi-a zgariat peretii(de 2 ori am zugravit in 3 luni) dar cum sa ma supar pe el cand il certam si el se uita la mine cu ochii aia mici de mi se topea sufletul ..
Asa cum spunea Adrian..sa-l facem vedeta:))








Acum a crescut...revin cu poze recente:)

2 comentarii:

  1. uite frumuselul :D asteptam poze mai recente cu el, sa-l vedem pe nebunica :)
    PS: prima poza este senzationala, cum doarme el cu boticul in castronel. How sweeeeeeeetttt !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb :X . Vai, m-am topit toata

    RăspundețiȘtergere