16.10.2009

Folclor

Dansurile populare sunt intalnite peste tot...fie ca este nunta,botez,aniversare...petrecere...mai putin inmormantare)).
Mie nu mi-au placut niciodata...
Pasii sunt prea grei...
Si totusi...sapt. trecuta am descoperit ca imi place sa privesc...nu ma vad dansand niciodata asa, dar cand vad pasiunea din ochii celor care o fac...cand ma gandesc la efortul depus...parca vad altfel ''topaiala asta''.
Duminica, Andrei a avut spectacol...am fost acolo...pacat ca au avut putine dansuri...incepuse sa-mi placa...
Baietii erau atat de haiosi in ''colanti'' sau cum se numesc...itari parca:)
Prestatia lor a fost impecabila..
In drum spre casa ma gandeam  ca muzica populara,dansurile..sunt atat de slab apreciate...
Ascultam 50 cent,Beyonce,Usher..si importam toate genurile posibile...pacat...
Pun cateva poze...dar claritatea imaginilor lasa de dorit pt ca sunt facute cu telefonul:(





2 comentarii:

  1. Eu am crescut la bunici pana la 6 ani, iar pe urma toate vacantele le-am petrcut acolo. Idea este ca am invatat sa dansez asa in discoteca de acolo :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Baaai, puteti sa radeti de mine cat vreti... dar eu inca mai ascult muzica populara.

    Ce-i drept, nu ascult frecvent, dar am acasa un folder cu melodii populare vechi... chiar imi plac... adica ma linistesc si-mi dau o stare deosebita.

    Sunt frumoase si dansurile populare... mereu mi-au placut si mereu i-am apreciat pe tinerii care au ales sa ia lectii de densuri populare decat de dans modern...
    Sunt multe de spus despre folclorul romanesc dar nu incep acum ca ar iesi un comment imens... poate pe viitor... un post pe blog doar despre asta :)

    RăspundețiȘtergere