23.10.2009

E de bine:)

Azi m-am trezit la 10 jumate...
Am tras draperile ...raze de soare...lumina...zambesc...
Deschid calculatorul...dau drumu' la muzica la maximum...dansez....
Azi scriu despre fericire..despre starea aia ''de bine''...
Nu ma mai gandesc k am dat faliment:))...nu ma mai gandesc la meciul de aseara..nu ma mai gandesc la probleme..la nimic...
Azi nu imi refuz nimik...am fost la magazin sa imi cumpar tigari...si...mi-am luat o cola:D
Renuntasem...eram dependenta inainte , cel mai mult imi placea sa beau cola cand fumam pt k nu beau cafea...
 Trag cu ''sete'' dintr-o tigara si am in fatza un pahar de cola...asa pt sufletul meu:D
Merit mah...merit sa fac ce imi place ..ce imi doresc...merit sa ma bucur ca un copil..sa rad cu pofta..pt ca viata e frumoasa:)
Sper sa va transmit si voua ''starea asta de bine'':)

8 comentarii:

  1. Daaaa... ce stare de bine cu tigari si cola-n tine :)) Afara-i marfa, ne "simtem" bine, dar inside e naspa :)) Mai un plaman, mai un organel :)) Poti rade impreuna cu mine :>, dar sa vedem cum mai radem pe la 35-40 de ani (sa speram ca nu mult mai devreme) :)) sau ma rog, cum mai razi.

    Te pup.. o zi cat mai buna sa ai :P Scuze ca te demoralizai putin :)) Ciau..

    RăspundețiȘtergere
  2. @twenty:vorbesti de parca mai am putin si dau coltu'=))
    ''inside'' nu e naspa deloc:)e mai mult ''soare'' decat vezi tu afara:P

    RăspundețiȘtergere
  3. N-o fi, va fi :))

    Coltu`.. imi amintesti de un prieten Radu, care fumeaza, bea si alte d-astea (des) si mai facem glume ca tampiti, ca nu mai duce multi ani :)) (are 20 de ani)

    Sper ca ai retinut ca m-am referit la sanatate, organe alea alea, nicidecum, stare sufleteasca. Vroiam sa clarific, fara marja de eroare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. bai nu stiu ... stari eu am numai stari de bine de genu asta si stari de rau :)))

    la mine nu exista cale de mijloc ... ori e bine ori e nasol ...

    si apropo de toate astea ... ce credeti ma ca daca nu fumati si nu beti alcool sunteti mai buni ? :))) aiurea e o mare porcarie din privinta mea ...

    sincer oricum mori o data si-o data ... e bine sa incerci cate putin din toate ... oricum ... oricand ai murii tot e prea devreme :))) fie ca e la 20 , fie ca la 50 , fie ca e la 80 ;)

    ORICUM II FELICIT PE CEI CARE NU FUMEAZA ORI S-AU LASAT DE FUMAT , DE BAUT SI DE ORICE ALTCEVA ...

    partea mai naspa e cand te lasi de fumat ca ... incepi sa le reprosezi dintr-o data celor din jur ca nu e bine ce fac , ca nu e bine sa fumezi , sau vai cate bine te simti tu ca nu fumezi , sau ca te deranjeaza mirosul fumului de tigara ...

    asta e parerea mea ... fara un viciu am impresia ca esti robot ...

    RăspundețiȘtergere
  5. bineeeeeee alx:D
    O viata ai frate...nu-ti refuza nimic...daca stai sa te gandesti:nu fac aia k nu-mi face bine..nu mananc aia k are nu stiu cati coloranti..etc...ar insemna sa traiesti doar cu aer..ala nu-ti dauneaza:)
    Daca faci exces..e normal sa iti faci griji...

    RăspundețiȘtergere
  6. De baut beau si eu (alcool), stai chill, alx :)) De asta nu pot renunta de tot :)) Si de fumat am fumat, dar m-am lasat cand a trebuit.

    Ia lasa-te si tu, sa vezi ca la fel vei zice, pentru ca tu asta vei simti :)) asa te vei simti, > mai bine < :D

    Pepsi beau si eu, dar nu zilnic, ci doar o sticla la vreo 2 sapt (sau chiar luna). Eu chiar nu fac excese, dar nu refuz unele lucruri/ chestii care-mi plac, tot timpul. Dar nu inteleg care-i problema pentru unii daca vrei sa duci o viata cat mai santoasa ?.. pana la urma vorba aia "Corpul meu e un templu" :))

    RăspundețiȘtergere
  7. "Mens sana in corpore sano", si chestia cu o viata am hai sa mi-o f..., nu cred. Eu nu am fumat nicioadata pntru ca nu am inteles logica....

    RăspundețiȘtergere