11.10.2009

Fabrica de handmade 2

Week-end-ul acesta a fost full....
Nu intru in amanunte...vreau doar sa va povestesc putin despre expozitia de handmade care a avut loc azi ,in club Fabrica.
Evenimentul a fost organizat de Luigi impreuna cu iubita sa , Ruxandra.
Am ajuns la ora 10 am. impreuna cu Andrei care este prieten cu organizatorii si venise pt. a da ''o mana de ajutor''
Agitatie mare....la 11 ''s-au deschis portile''...m-am invartit ,m-am rasucit....si am cumparat:)
Mii de cercei,pandantive,genti,haine...foarte multe lucruri ''handmade''..lucruri interesante..lucruri in spatele carora se afla ore  bune de munca..
Dupa ce am vazut cam tot ce era pe acolo m-am asezat langa Andrei(care era la intrare) si am incercat sa ma fac utila..
Am impartit reviste celor care intrau la expozitie,am vandut bilete....le aminteam ca in pretul biletului au si o bautura gratuita...m-am implicat cat am putut.
Dar..inca o data am vazut cat de ''educati'' sunt oamenii....
Oameni in toata firea...oameni care ne ''judeca'' pe noi ''generatia tanara'' ca nu avem cei 7 ani de acasa...ca suntem neciopliti,obraznici,si nu le cedam locul in autobuz!
Acesti oameni, pana si banalul ''multumesc'' au uitat sa-l pronunte!Oameni care au impresia ca daca au platit un bilet ar trebui sa le stergem si pantofii la intrare eventual...
Oameni care ar face totul ca sa nu plateasca un amarat de bilet de 10 lei ,care culmea ...are si o bautura de 6 lei inclusa!sunt in stare sa minta ca sunt pe lista invitatilor doar ca sa nu plateasca..sunt in stare sa minta ca sunt de la presa dar nu au legitimatia la ei...
Pt mine a fost prima data cand m-am implicat intr-un astfel de eveniment...am ramas cu un gust amar..
Pe la 6 seara a avut loc o prezentare de haine handmade...foarte foarte frumoase...
Dar manechinele?!oricat de slabe erau ...aveau celulita...oricat de gros era stratul de fond de ten imperfectiunile fetei erau mai mult decat evidente...
Eu admiram aceasta lume a fotomodelelor/manechinelor...le vedeam pe copertile revistelor...ten perfect..corp bine ''modelat''...stiam ca sunt usor modificate pozele...dar nu imi imaginam ca realitatea este atat de ''cruda'' cu saracele fete pe care le compatimeam ca niciodata nu au mancat cartofi prajiti sau prajituri:)
Una vezi ''pe sticla'' si alta este realitatea...in fine...una peste alta...totul a fost ok...
Tot respectul pt organizatori care si-au dat si sufletul ca sa iasa totul bine.Au facut o treaba excelenta.
Felicitari!
p.s:la ora 9pm -concert Veritasaga-mi-as fi dorit sa raman..dar oboseala si-a spus cuvantul.






5 comentarii:

  1. Intr-adevar, generatia "PRO" se presupune ca e mai "nelinistita".DAR, exista un dar, nu este chiar asa.Multa lume pretide ca este civilizata, stilata,etc.. dar tocmai elementarul "va multumesc" sau "la revedere, o zi buna" lipseste.Degeaba ai de toate daca iti lipseste in primul rand respectul fata de propria persoana.Pe mine nu cred ca ma jigneste o persoana daca nu-mi zice multumesc sau la revedere, ci mai degraba denota un respect fata de propria persoana nul.Cum zicea un indragit prezentator: "I MEAN HELLO !!! " ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa zici cateodata "Multumesc" nu e chiar bine.. Dc ? Ca unii nici nu-ti raspund "cu placere" sau orice altceva.. nu zic nimic.. muti, unii se comporta de parca n-ai fi zis nimic. (ce spuneti ? in cazurile astea mai merita sa fii educat ? Sa fii politicos ? Cand pe altul il doare-n cot de ce-ai zis? Merita sa-ti mai "bati" gurita pentru persoane de gen ?) La fel se mai intampla si cu "la revedere". Am inceput sa reactionez si eu (uneori) diferit. Adica, astept sa fiu salutat ca sa raspund:)) nu sa preiau initiativa. Dar again > UNEORI. ( Un raspuns plin de uneori;)) pentru ca e doar uneori;)) Pentru ca tre sa mai lasi si de la tine UNEORI:)) )

    Oricum noi (din Romania) suntem departe de termenul "Civilizat/Lume civilizata" si asta e din cauza educatiei primite. (in majoritatea cazurilor).

    RăspundețiȘtergere
  3. @twenty:cand spunem ''multumesc'' o facem pt ca suntem educati,pt. ca asa se face....nu pt ca asteptam in schimb raspunsul''cu placere''

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, o facem pentru ca suntem educati.. si pe unii ii doare-n p..a de multumesc-ul nostru:)) Eu cred ca mai depinde si de persoana cu care interactionezi. De exemplu, tie-ti zic "Multumesc" pentru ca stiu cum esti:P

    RăspundețiȘtergere
  5. sa-i doara..k tare rau cred k este:D
    Si eu iti multumesc...nu pt ca sunt educata..iti spun ''multumesc'' pt ca meriti...pt ca ierti..pt ca intelegi..

    RăspundețiȘtergere