04.11.2009

Proasta

Am fost sa imi fac analizele...
Mi-am asteptat cuminte randul...si..am intrat...
O tanti asistenta cu ochelari, m-a invitat sa ma fac comoda pe scaun.
Imi arata acul, ma informeaza ca e sigilat si imi ridica maneca la bluza....
Incearca sa ma linisteasca...ii raspund ca nu mi-e frica ..nu o sa mi se faca rau ...sunt anul 2 la A.M.G(asistent medical generalist)
Zambeste...desface acul...imi cauta vena si ma inteapa...
PE LANGA VENA!!!
O implor sa ma lase sa ma intep singura...k stiu..si pot sa gasesc vena...
Nu vrea...
O injur in gand ..ma uit urat si ma pregatesc pt a 2-a intepatura....
Rateaza si de data asta....
Vreau sa ma ridic si sa plec...dar ma mai inteapa o data si incepe sa curga sange...
Baga eprubeta si zambeste usurata....
Recolteaza 3 eprubete...ma sterge cu spirt si imi spune : ''Asta a fost tot''.
Rezultatul?...in poza de mai jos...



3 comentarii:

  1. ce idioataaa :\

    nu le sufar pe proastele astea

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa nu jignesc pe nimeni cu acest comment, astea sunt genul de vaci care mai au si tupeu pe deasupra.

    Am patit-o ieri, in trafic, cu o vaca la fel de proasta. Intra in Bucuresti dinspre Oltenita. Sunt 2 benzi pe sens... o proasta cu o matahala de masina mergea intre benzi. Nici pe prima, nici pe a doua. Adica, depaseste-o daca poti... intre sensuri linie continua. Da flash-uri, da claxoane... nimic. Am mers 500 m in spatele ei, cu 30 la ora... Am calcat in cele din urma linia continua si am trecut pe langa ea. Ce crezi? Tot ea era aia care gesticula si ma injura... cat tupeu ordinar...

    Imi pare rau pentru bratul tau... sper sa se refaca repede... Pup !

    RăspundețiȘtergere