01.11.2009

Manastirea Ghighiu

Nu sunt dusa de multe ori la biserica...dar azi am fost:)
La manastire mai exact...Ghighiu se numeste...
Aproape de Ploiesti...
Ridicata acum mai bine de patru secole, in mijlocul unei paduri care facea parte din legendarii Codrii ai Vlasiei, manastirea atrage credinciosi din toata tara. Doua sunt motivele pentru care oamenii vin sa se roage aici: icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului, adusa tocmai din Siria, si un faimos izvor tamaduitor.

M-am ''adunat''...m-am rugat..am plans ...m-am linistit...si am facut poze...
Era destul de aglomerat..pana am ajuns la icoana am stat ''la coada''...fiecare statea cateva minute sa se roage...
As fi vrut sa fac o poza ...dar era interzis...
Nu stiu ce sa cred despre icoanele facatoare de minuni...
Eu nu am nevoie de o minune...m-am rugat pt. familia mea...pt mine...si pt omul pe care il iubesc...
A fost frumos....inca se construieste pe acolo...dar e destul de curat...liniste... am vazut si prima ninsoare azi...
Pacat ca a fost cam frig..as fi vrut sa ma plimb mai mult....
Alte recomandari?





6 comentarii:

  1. Manastirile sunt intr-adevar, multe dintre ele, asezate pe-o gura de Rai...
    Sunt oaze de liniste, prilej de reculegere, izvor de ganduri bune, risipitoare de ispite.

    Iti mai recomand (accesibil tie, caci stiu ca ai un program incarcat) manastirile din Bucuresti.
    Cu toate ca fac parte din marea aglomeratie urbana, ai ce vedea si ai cu cine discuta, daca ai nevoie de un sfat.
    Radu Voda, Antim, Casin..., sunt doar cateva.

    Roaga-te si pentru mine!

    Somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S. Ai un zambet angelic in poza :">

    RăspundețiȘtergere
  3. @daniel: sa nu exageram:D...multumesc oricum.
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Recomandari:1)Manastirea(sau Chilia) Sf.Andrei din Doborgea.Este impresionant acolo si multa multa liniste si verdeata.(aprox 130-150 km de B)
    2)Manastirea Sambata de Sus, intre Fagaras si Sibiu daca nu ma insel.Liniste,pace, verdeata (aprox 200-230 km de B)
    3)Manastirile din Bucovina: Voronet, Varatec, Agapia, Sucevita, Moldovita, Putna.Putna este impresionanta(cel putin pt mine)(aprox 450-480 km de B)
    4)Manastirea de la Orsova - de sus de acolo se vede Dunarea(nu ii stiu numele spre rusinea mea)(aprox 370 km de B)
    Altele mai adaug dupa ce se epuizeaza lista asta :) O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. @GeGe. Sfanta Ana se numeste. E ctitorita de Pamfil Seicaru in amintirea mamei sale.
    E o priveliste superba acolo.

    Natalia, trece-o pe lista "LUCRURI DE FACUT IN VIATA" :)

    RăspundețiȘtergere